کد خبر: 1048936
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره زمان، رقم و فرایند ثبت‌نام برای پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان این سازمان توضیح داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: در سال ۹۸، ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای بازنشستگان پیش‌بینی شده بود که این رقم در سال ۹۹ افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به افزایش رقم تسهیلات بانکی به بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال گذشته تصریح کرد: این رقم در سال ۹۹ به دو هزار میلیارد تومان افزایش یافت که این رقم حاصل تعریف منابع جدید مالی سازمان بود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: تسهیلات بانکی به بازنشستگان با همکاری بانک رفاه به بازنشستگان پرداخت شده است همچنین امسال نیز رقم تسهیلات بانکی به بازنشستگان افزایش یافته است؛ این رقم در بودجه سازمان تأمین اجتماعی مبلغ ۲۶۰۰ میلیارد تومان تحت عنوان تسهیلات بانکی بازنشستگاه پیش‌بینی شده است که با توجه به ابلاغ بودجه به بانک عامل ابلاغ شده است.

وی گفت: بازنشستگان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری و از طریق سایت سازمان تأمین اجتماعی اقدام به ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات بانکی کنند که به‌صورت غیرحضوری و توسط کانون‌ها بازنشستگان انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره زمان پرداخت وام به بازنشستگان نیز گفت: طی دو، سه هفته آینده نخستین مرحله پس از ثبت‌نام به بازنشستگان پرداخت خواهد شد و طی ۶ مرحله قرار است تسهیلات بانکی به بازنشستگان پرداخت شود و بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار