کد خبر: 1048886
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷

مرجانه گلچين بازيگر سريال بوتيمار درباره نقش‌آفريني در اين مجموعه تلويزيوني و حواشي آن، توضيحاتي ارائه كرد.
مرجانه گلچين بازيگر سينما و تلويزيون درباره نقش‌آفريني در سريال بوتيمار به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بوتيمار روايتگر دغدغه‌ها و دلواپسي‌هاست و قصه آدم‌هايي را به نمايش مي‌گذارد كه دلواپس هستند و خيلي جا‌ها اين دلواپسي‌ها بحق است. خانواده سريال بوتيمار نگران اين هستند كه در آينده چه اتفاقاتي برايشان خواهد افتاد.
وي ادامه داد: در فضاي كلي بوتيمار متفاوت بودن كار را حس مي‌كنيم. سريال‌هاي قبلي كه بازي كردم هر كدام فضاي خودش را داشت، البته بوتيمار قصه عجيب و غريبي ندارد و ماجرايش را در زندگي روزمره‌مان هم مي‌بينيم؛ ماجراي آدم‌هايي كه با مشكلات بسياري دست به گريبان هستند و در اين شرايط روزگار مي‌گذرانند. من نقش مادر خانواده را در اين مجموعه دارم؛ مادري كه سه فرزند دارد و طبيعتاً دغدغه فرداي آنها و مسائلي از اين دست را در ذهن دارد، در واقع نقشي را بازي مي‌كنم كه دغدغه خانواده را دارد و بسيار همسرش را دوست دارد.
گلچين اضافه كرد: اين سريال در دوران كرونا ساخته شد و تجربه اين كار براي من متفاوت بود چراكه كار در اين شرايط سخت‌تر شده بود، به عنوان مثال در يك پلان ما با ماسك هستيم و بعد در پايان پلان بايد ماسك را برداريم و اين برداشتن ماسك گريم را ممكن بود به هم بزند. ملاحظات اينچنيني را بايد در بازي‌مان در نظر مي‌گرفتيم و از طرفي بازي با ماسك به شكلي كه بايد ديالوگ مي‌گفتيم كار را سخت كرده بود.
وي افزود: به دليل شرايط كرونا من با ريسك بالايي در سريال بوتيمار بازي كردم، به دليل شرايط زندگي‌ام و اينكه بايد از مادرم مراقبت كنم ابتدا نمي‌توانستم در هر فيلمي بازي كنم، اما در بين پيشنهاداتي كه به من شد، كاري را انتخاب كردم كه از عوامل مجموعه شناخت داشتم.
بازيگر سريال «بزنگاه» درباره آماده بودن فيلمنامه توضيح داد: پيش از قبول نقش‌آفريني در بوتيمار، پيشنهاداتي داشتم كه فيلمنامه آن آماده نبود و با يك طرح نقشي را پيشنهاد مي‌دادند كه قرار بود حين كار، فيلمنامه نوشته شود. اين شيوه از توليد از نظر من به شدت به كار آسيب‌زننده است. فيلمنامه بايد به طور كامل نوشته شود و كل گروه بدانند كه با چه اثري روبه‌رو هستند. با اين شرايط يك دلواپسي براي من بازيگر هميشه وجود دارد كه خروجي كار چطور خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار