کد خبر: 1048875
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
واي چه رئيسی داره فوتبال ما
واي چه فوتبالي داريم ما، اصلاً شايد به رئيس فدراسيون فوتبال وحي مي‌شود و ما بي‌خبريم. حتماً بايد برويم و ببينيم عزيزي‌خادم جايي شبيه غار يا دره و كوه مي‌رود كه اينگونه از روز اول تمام حركات و برنامه‌هايش را خدايي مي‌بيند. واقعاً چقدر مظلوم است اين خدا
فريدون حسن

واي چه فوتبالي داريم ما، اصلاً شايد به رئيس فدراسيون فوتبال وحي مي‌شود و ما بي‌خبريم. حتماً بايد برويم و ببينيم عزيزي‌خادم جايي شبيه غار يا دره و كوه مي‌رود كه اينگونه از روز اول تمام حركات و برنامه‌هايش را خدايي مي‌بيند. واقعاً چقدر مظلوم است اين خدا. واقعاً چقدر زود دلمان تنگ شد براي علي كفاشيان و مهدي تاج حداقل اگر كاري هم مي‌كردند رنگ و بوي خدايي به آن نمي‌دادند. عزيزي‌خادم اين روزها حرف‌هايي مي‌زند كه برخلاف شعارهاي روزهاي اول نه رنگ و بويي از شفافيت در آن ديده مي‌شود و نه اثري از شايسته‌سالاري، اما به قول خودش خدايي است!
شهاب‌الدين عزيزي‌خادم در ازاي تمام قول و قرارهايي كه با اهالي فوتبال گذاشته بود اين روزها حرف‌هاي مي‌زند كه ذهن علاقه‌مندان به فوتبال و مردم را مي‌برد به سال‌هاي قبل و اظهارنظرات نخ‌نما شده برخي چهره‌هاي سياسي، اما سؤالي كه امروز بايد از رئيس فدراسيون فوتبال پرسيد، اين است كه چرا از همان ابتدا با الهي خواندن هدفتان و تلاش براي خدايي جلوه دادن كارهايتان سعي كرديد ذهن‌ها را منحرف كنيد؟
نه جناب رئيس اشتباه گرفته‌ايد، گوش مردم و هواداران فوتبال از اين دست حرف‌ها پر است. بهتر است به جاي فلسفه‌بافي و به زبان آوردن حرف‌ها و كلماتي كه فقط خودتان را فريب مي‌دهد، بياييد و بنشيند و بگوييد در اين سه ماه براي فوتبال چه كار كرده‌ايد. اصلاً بگذاريد با زبان خودتان بپرسيم؛ كجاي نشست و برخاست‌هايتان با وزير، وكيل و دست‌آخر دريافت 10 ميليارد تومان ناقابل براي فوتبال رنگ و بوي خدايي داشته، آن هم شمايي كه قرار بود درآمد 10 ميليون يورويي براي فوتبال دست و پا كنيد! اصلاً شايد معتقديد گماردن پسرعمو، پسرخاله و بقيه برووبچه‌هاي فاميل كه مدرك به دست بيكار در خانه نشسته بودند به جاي شايسته‌سالاري كه دم از آن مي‌زديد اقدامي خدايي است. اصلاً از اينها بگذريم، تهيه آمبولانس براي كمپ تيم ملي حتماً كاري خدايي بوده و از همه مهم‌تر تحويل دادن ساختمان فدراسيون و شايد ساختمان‌هاي ديگر به شستا در حالي كه مدعي بوديد با ارتباط و دوستي با رده‌های بالاي اين شركت مسئله را حل مي‌كنيد حتماً كاري است كه در آن حضور خداوند واضح و ملموس بوده است. حتماً مي‌گوييد كه حق كارگران بوده و نبايد حيف و ميل مي‌شده، واقعاً دستمريزاد از اين همه كار خدايي، آن هم در طول كمتر از سه ماه. فقط ما مانده‌ايم كه اگر در طول مدت دراز باقيمانده رياست شما فوتبال اينقدر الهي و خدايي شود كه ديگر حتي نتوانیم به آن نگاه كنيم، آن وقت بايد چه كار كنيم؟!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار