کد خبر: 1048862
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
امير حاتمي:
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با اشاره به گسترش توانمندي‌هاي كشورمان در حوزه دفاعي گفت: درخت بي‌ريشه صهيونيست پوسيده است و جنگ اخير در غزه نشان داد اين درخت به زودي خواهد افتاد.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با اشاره به گسترش توانمندي‌هاي كشورمان در حوزه دفاعي گفت: درخت بي‌ريشه صهيونيست پوسيده است و جنگ اخير در غزه نشان داد اين درخت به زودي خواهد افتاد.
به گزارش فارس، امير حاتمي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح روز گذشته در مراسم افتتاح نمايشگاه دستاوردهاي رزم زميني سازمان صنايع دفاع، گفت: امروز جمهوري اسلامي ايران در موقعيتي قرار گرفته كه در سده‌هاي اخير بي‌نظير است كه بخشي از اين موقعيت و قدرت متكي بر حوزه دفاعي است. وي افزود: تلفيق توانمندي دفاعي و پشتيباني مردمي، قدرتي را براي ما ايجاد كرده كه قدرتي اطمينان بخش است و به آن افتخار مي‌كنيم، مردم هم قدر اين قدرت و امنيت را به خوبي مي‌دانند. امير حاتمي با بيان اينكه امروز اثر اين قدرت را در حوزه‌هاي مختلف مي‌بينيم، تصريح كرد: روزي دشمنان ما را با گزينه‌هاي روز ميز تهديد مي‌كردند، امروز در جايي قرار گرفته‌اند كه با تأسف مي‌گويند برتري خود را در برابر ما از دست داده‌اند. وزير دفاع تأكيد كرد: قدرت دفاعي ما با منطق دقيق و درست مورد استفاده قرار مي‌گيرد، همه كشورهاي منطقه بايد با هم امنيت داشته باشند و براي اين موضوع در محور مقاومت خالصانه تلاش كرده‌ايم و سيدالشهداي مقاومت شهيد سليماني عزيز جانش را در اين راه فدا كرد.
وي با اشاره به پيروزي مقاومت اسلامي در فلسطين در جنگ ۱۲روزه، خاطرنشان كرد: درخت بي‌ريشه صهيونيست پوسيده است و جنگ اخير در غزه نشان داد كه اين درخت به زودي خواهد افتاد.
امير حاتمي با بيان اينكه هدف محوري ما دستيابي به تسليحات راهبردي در همه حوزه‌هاي رزم بود كه هر كدام از اين تسليحات در هر جايي مورد استفاده ماست، گفت: در حوزه موشكي ما امروز داراي يك توانمندي حقيقي هستيم كه نيروهاي مسلح به خوبي مي‌توانند مأموريت خودشان را انجام دهند و بلاترديد ما امروز يكي از قدرت‌هاي موشكي متعارف دنيا هستيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار