کد خبر: 1048846
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
فدراسیون فوتبال با وجود سرعتی که در انتشار رای انضباطی دربی تهران داشت، هنوز رای دیدار جنجالی پیکان و سایپا را اعلام نکرده است.
به گزارش خبرنگار مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با گذشت یک هفته از دیدار جنجالی پیکان و سایپا تهران هنوز در خصوص نتیجه حساس این دیدار جلسه‌ای تشکیل نداده است.

دربی خودروسازان که با پیروزی دو بر یک پیکان به اتمام رسید تخلف این تیم را به دلیل انجام تعویض ششم در ثانیه‌های پایانی بازی با سایپا به همراه داشت تا پرونده این بازی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شود.

فدراسیون نیز ابتدا از دپارتمان داوری فدراسیون خواست تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهد تا حسن کامرانی فر سرپرست این دپارتمان پاسخ صریح خود را در قبال تخلف تیم پیکان به منصور قنبرزاده بدهد.

با این حال دبیرکل فدراسیون فوتبال در چند روز گذشته بدون توجه به شرایط جدول که برای دو تیم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است درباره این دیدار سکوت کرده است. همچنین کمیته انضباطی بر خلاف رسیدگی فوری به تخلفات دربی پایتخت و همچنین دیدار پرسپولیس با سپاهان در این باره نشستی را برگزار نکرده است.

فدراسیون فوتبال در حالی برگزاری جلسه انضباطی درباره یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ برتر را به زمان دیگری موکول می‌کند که شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون برای رسیدگی به اتفاقات دربی ۹۵ پایتخت بین استقلال و پرسپولیس دستور رسیدگی فوری داد.

این در حالی است که نتیجه این دیدار تأثیر بسزایی در ماندن یا سقوط سایپا در لیگ برتر فصل جاری دارد. مهرداد سراجی که مدیرعامل باشگاه سایپاست، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز هست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار