کد خبر: 1048785
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
وزیر صمت:
وزیر صمت گفت: ۴۵۰ هزار دستگاه خودرو در کشور که برگه گارانتی آنها تمام شده بود، توسط واسطه‌ها انبار شده است.

سرویس اقثصادی جوان آنلاین: علیرضا رزم حسینی در آئین مراسم امضا تفاهم نامه مسئولیت اجتماعی در قالب معین طرح‌های اقتصادی مقاومتی با اشاره به اینکه در طول سه و نیم سال گذشته تحریم‌های ظالمانه دشمن بر روی اقتصاد کشور تأثیر گذاشت، اظهار داشت: این موضوع باعث شد که برنامه‌های اقتصادی دولت در راستای توسعه اقتصادی متوقف شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی موفق شد با وجود تمام مشکلات، صنعت و تولید و همچنین صادرات و واردات را به صورت فعال نگه دارد، ابراز داشت: ۷۵ میلیارد دلار تجارت و صادرات و واردات کشور داشت که بخش عمده‌ای از آنها صادرات غیر نفتی بود.

وزیر صمت با اشاره به تداوم آهنگ توسعه در کشور تصریح کرد: ما در کشور شاهد رشد هشت درصدی صنعت بوده‌ایم که این نشان از اهمیت ویژه بخش صنعت در توسعه اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه مردم ایران شایسته خودرو مناسب هستند، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها صنعت خودروسازی را تحت تأثیر قرار داد ولی با مشارکت خودروسازان و کارشناسان این حوزه توانستیم مشکلات این صنعت را برطرف کنیم.

حضور دلال‌ها و واسطه‌ها از مشکلات بخش خودرو

رزم حسینی یکی از مشکلات بخش خودرو کشور را حضور دلال‌ها و واسطه‌ها دانست و گفت: ۴۵۰ هزار دستگاه خودرو در کشور است که برگه گارانتی آنها تمام شده اما توسط دلال‌ها دپو شده است.

وی با اشاره به رشد ۲۸ درصدی صنعت خودروسازی ایران در سال گذشته نسبت به سال پیش از آن گفت: با افزایش تولید خودرو در این صنعت رانت‌ها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار