کد خبر: 1048640
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
تبریک سازمان بسیج به مناسبت پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین؛
سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای ضمن تبریک پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی، تاکید کرد: غرش موشک ها، هیمنه گنبد به اصطلاح آهنین را شکست و انتفاضه فلسطین را پیروز بلامنازع میدان کرد. التماس و تمنای سران صهیونیست برای برقراری «آتش بس»، شکست و نابودی قریب الوقوع آن‌ها را برای همگان مسجل کرد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سازمان بسیج مستضعفین در بیانیه‌ای ضمن تبریک پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی، تاکید کرد: غرش موشک ها، هیمنه گنبد به اصطلاح آهنین را شکست و انتفاضه فلسطین را پیروز بلامنازع میدان کرد. التماس و تمنای سران صهیونیست برای برقراری «آتش بس»، شکست و نابودی قریب الوقوع آن‌ها را برای همگان مسجل کرد.

متن بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خروش بی سابقه فلسطینیان، «هیمنه پوشالی» و «خانه عنکبوتی» رژیم منحوس صهیونیستی را برای همگان نمایان کرد. فریاد مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین در بستر تاریخ، گوش تمام ستمگران و مستکبران عالم را کر کرده است و درس "ایستادگی"، "شجاعت"، "ایثار"، "شهامت" و "ایمان" به همگان آموخته است.

آزمون همکاری قدس و کرانه‌ی باختری با غزه و اراضی ۴۸ و اردوگاه‌ها، نشان داد که مردم مظلوم فلسطین تا چه حد به ریشه کن کردن رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک هستند. «عملیات شمشیر قدس» خواب را دوازده روز از چشمان صهیونیست‌ها ربود و مردمی که با وعده زیستن به "سرزمین شیر و عسل" آورده شده بودند را به پناهگاه‌ها فرستاد. زندگی پناهگاهی عاقبت اعتماد یهودیان به صهیونیست‌ها است.

وحشیگری‌های این رژیم منحوس در روز‌های اخیر و کشتار بی رحمانه کودکان، زنان، جوانان، مردان و سالخوردگان، بیش از هر زمانی، "شقاوت" ذاتی رژیم صهیونیستی را آشکار ساخت. این رژیم خونخوار و ستمکار اینک در محاصره ید واحد مقاومت اسلامی، راهی جز نابودی و به مسلخ رفتن ندارد. قرار گرفتن بر لبه پرتگاه، سرنوشت محتوم رژیمی است که بر پایه ظلم و ستم، توسط مستکبران عالم و با خودفروختگی سران مرتجع عربی در فسطین اشغالی شکل گرفته است.

پروژه «عادی سازی روابط با صهیونیست ها» حالا تشت رسوایی خودفروختگان و مرتجعان منطقه‌ای را به زمین انداخته است و نجاست هم پیالگی آن‌ها با این خونخواران به سادگی از دامن شان پاک نخواهد شد. طمطراق پیروزی بر رژیمی که تا بن دندان به سلاح‌های متعارف و غیرمتعارف تجهیز شده است، سراب دل بستن به غرب و به ویژه آمریکا را بیش از پیش هویدا کرد و درس بزرگی برای برخی "سران عربی" در پی داشت. آمریکایی‌ها و اروپایی ها، در قضایای اخیر فسطین نشان دادند که تا چه میزان خوی «قرون وسطایی» خود را حفظ کرده و با حمایت همه جانبه و بی، چون و چرا از "رژیم سفاک صهیونیستی"، تیر خلاصی بر تابوت ژست انسان دوستی، خود زدند.

سازمان‌های بین المللی و نهاد‌های حقوق بشری جیره خوار آمریکا و اروپایی ها، که برای مسائل واهی سینه چاک می‌کنند، در برابر ستم و حملات ناجوانمردانه و کشتار مردم مظلوم فسطین، سخنی بر زبان نیاورده و به مواضع دوسویه، قناعت کردند. اما در این میان و با تمام ستم‌هایی که به مظلومان تاریخ روا داشته شده است، دست پرتوان سربازان مقاومت اسلامی این بار "هیمنه پوشالی" صهیونیست‌ها را هدف قرار داده و «گنبد به اصطلاح آهنین» را درهم شکست. موشک باران تل آویو و دیگر شهر‌های سرزمین‌های اشغالی، امید را در دل‌ها زنده کرده و همه از قدس تا غزه و از کرانه باختری تا سواحل مدیترانه و شمالی‌ترین مناطق سرزمین‌های اشغالی، برای محو کامل این لکه ننگ از صفحه تاریخ و تشکیل فلسطین از بحر تا نهر، لحظه شماری می‌کنند.

مکتب مقاومت به تاسی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) نشان داد که زورآزمایی در «میدان»، تنها راه غلبه بر "زیاده خواهی ها" و "ظلم هایی" است که از سوی آمریکا و غربی‌ها از یکسو و رژیم جعلی صهیونیستی و متحدین بی غیرتش در منطقه از سوی دیگر، روا داشته می‌شود.

«عملیات شمشیر قدس» ساکنین سرزمین‌های اشغالی را بیش از هر زمانی ناامید و آن‌ها را وادار به پذیرش خطای محاسباتی خود کرد. روسای این رژیم جعلی امروز کاملا متوجه دست برتر «مقاومت» شده اند و بهتر است دیگر به پناهگاه‌ها خزیده و اقدامی نکنند که زودتر از زمان وعده داده شد از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران، به «زباله دادن تاریخ» سپرده شوند.
سازمان بسیج مستضعفین در پایان با تبریک پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین، به سران صهیونیست و طرفداران غربی- عربی آن‌ها هشدار می‌دهد تا از اقدامات غلط و ابلهانه خود دست برداشته و با نگاهی دقیق موشک‌های مقاومت را که پناهگاه‌ها را در "تل آویو" و دیگر شهر‌های سرزمین‌های اشغالی به محل زندگی فریب خوردگان یهودی، تبدیل کرده است نظاره گر باشند.

اکنون التماس و تمنای سران صهیونیست برای برقراری «آتش بس»، شکست و نابودی قریب الوقوع آن‌ها را برای همگان مسجل نموده است.

بسیجیان این مرز و بوم همواره آماده اند تا گوش به فرمان رهبر دست در دست جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی این رژیم منحوس کودک کش را شکسته و برای نابودی آن رژیم تا زمان موعود لحظه شماری می کنند.
نصر من الله و فتح قریب.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار