کد خبر: 1048609
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران همراه با رعد و برق در ۱۷ استان کشور طی امروز و فردا (۱ و ۲ خرداد) خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: صادق ضیائیان اظهارکرد: طی ساعات بعد ازظهر امروز (۱ خرداد) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی فردا (۲ خرداد) نیز بارش در مناطق ذکر شده تشدید می‌شود و علاوه بر این استان‌ها در برخی نقاط استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال خوزستان، شمال فارس، کرمان و غرب یزد نیز بارش خواهیم داشت.

ضیاییان با اشاره به اینکه در این مناطق طی روز دوشنبه (۳ خرداد) نیز بارش باران دور از انتظار نیست، اظهارکرد: طی روز سه‌شنبه (۴ خرداد) در شمال غرب استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و طی روز چهارشنبه (۵ خرداد) نیز در شمال غرب و سواحل غربی و مرکزی خزر وقوع رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی امروز (۱ خرداد) در منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک خواهیم داشت، گفت: طی امروز و فردا در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر احتمال وقوع پدیده گرد و خاک وجود دارد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲ خرداد) قسمتی ابری، در بعد ازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۳ خرداد) نیز کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر همراه با افزایش باد و احتمال رگبار باران و با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار