کد خبر: 1048601
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
رئیس جمهور ایالات متحده با اشاره به تعهد خلل ناپذیر واشنگتن نسبت به امنیت رژیم صهیونیستی، بر راه حل دو دولتی به عنوان «تنها پاسخ» برای مناقشه اسرائیل- فلسطینیان تأکید کرد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید اعلام کرد که تعهد واشنگتن نسبت به امنیت رژیم صهیونیستی خلل ناپذیر است، و بر راه حل دو دولتی که شامل تشکیل یک دولت مستقل برای فلسطینیان باشد، همچنان به عنوان «تنها پاسخ» برای مناقشه میان اسرائیل- فلسطینیان تأکید کرد.

بایدن در این کنفرانس خبری که پس از دیدارش با رئیس جمهور کره جنوبی برگزار شد، این ایده را که جنگ اخیر در غزه باعث بروز اختلاف میان دموکراتهای آمریکا شده، کم اهمیت جلوه داد؛ چرا که عده‌ای از دمکرات‌ها با «دیپلماسی سکوت» بایدن در برابر اسرائیل و عدم درخواست صریح وی برای برقراری آتش بس در غزه به شدت مخالف بودند.

بایدن در ادامه افزود که «حزب متبوع من (حزب دموکرات) همچنان از اسرائیل حمایت می‌کند. تا زمانی که منطقه به صراحت اعلام کند که حق موجودیت اسرائیل به عنوان یک کشور مستقل یهودی را به رسمیت می‌شناسد، هیچ صلحی وجود نخواهد داشت».

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار