کد خبر: 1048452
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
مدیر تالار هنر فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان :
نمایش «بیداری به وقت خون» به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی در تالار هنر به روی صحنه رفت.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،ایش «بیداری به وقت خون» به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی از سوی تالار هنر(دفتر تخصصی هنرهای نمایشی) وابسته به سازمان به گزارش

سعید امامی گفت: تئاتر«بیداری به وقت خون» تئاتر صحنه ای انتخاب شده از استان اصفهان است که با موضوع زاینده رود در سال گذشته جوایز متعددی را دریافت کرد و در سی و نهمین جشنواره تئاتر استان اصفهان برگزیده شد.

مدیر تالار هنر افزود: این تئاتر به عنوان اثر برگزیده هفدمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، جفاهای رفته بر محیط زیست و زاینده رود را برای مخاطب به تصویر می کشد.

وی تصریح کرد: این نمایش با لهجه اصفهانی اجرا می شود که نشان می دهد حتی در تئاتر تراژیک هم می توان از این لهجه استفاده کرد.

امامی ادامه داد: اجرای نمایش "بیداری به وقت خون" از روز 26 اردبیهشت ماه آغاز شده و تا 7 خردادماه در سالن نقش جهان تالار هنر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به روی صحنه می رود.

در ادامه احسان جانمی نویسنده و کارگردان این تئاتر گفت: این نمایش با دو عنوان کاندیداتور در بخش رقابتی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر شرکت کرد که با ایفای نقش رسول هنرمند، الهام زنجانی، مائده وحید، رادنوش مقدم، امین پناهی، محسن احمدی نیک، مسعود یزدانبخش، رضا توکلی، مسعود منصوری، مهدی حق شناس، مهدی هادیان و متین استاد شریف معمار در نظر دارد به حقابه زاینده رود در دوره پهلوی اول و اهمیت این رود در این دوره تاریخی بپردازد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار