کد خبر: 1048450
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
"یاداشت"

حجت الاسلام سید محمد صادق فاطمی منش کارشناس فقه واصول ومدرس اخلاق در خانواده ویک از جهرهای سیاسی شهردر یاداشی در خصوص بی انضباطی بعضی افراد ذی نفوظ می نویسد ؛چنین انقلابی با چنین رویکردی صدور آن توجه ا ی به مرز ها نکرده و با سرعت نور و انفجار نور خود را به جهان نمایان و سرلوحه حرکت ها و سر مشق جنبش ها ی بسیاری در دنیا قرار گرفت این حرکت و خیزش انقلاب اسلامی به مضاق صاحبان ثروت و قدرت خوش نیامده و دائما راه آن را برای الگو و اسوه بودن  سد نمودند، چرا که دشمن نقش این انقلاب و قیام را ماندگاری مکتب حیات بخش اسلام برای حریت و آزادگی بشریت میداند .

متاسفانه از آغاز این نهضت مقدس دست ها ی کثیف و افکار پلید ی در کار بود که میخواستند این انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه الگو نباشد و بعضا ایشان را از الگو شدن بر کنار بدارند و حتی نهضت اسلامی را به نفع اهداف پلید خویش مصادره کنند.

اما این حرکت شوم به رهبری امامی آگاه و بصیر به مکان و زمان خنثی شد و جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد لقب گرفت .

جمهوری که غالب مردم آن مسلمان شیعه و با خرد جمعی به دنبال حکومتی بودند که محتوای آن را اسلام و احکام اسلامیت باشد ،یاران امام خمینی که عالمان آگاه و متعهد و راست قامت بودند پشت سر رهبر خویش قرار گرفته و بر علیه گردباد شوم تحریف و انحراف  بدعت گذار که از سوی صاحبان ثروت و قدرت و استکبار جهانی رهبری و  مدیریت می شد ایستادند.

اگر نبود آن حرکت روشن گرانه یاران خمینی کبیر انقلاب اسلامی از نطفه خفه می شد و به انحراف میرفت الان این انقلاب با تمام فراز  و نشیب های پیش رو بعد از گذشت چهل سال  وجاده های پرپیچ وشیب خطرناک طی طریق نموده است .

اما جریان نفوذ و انحراف انقلاب دست از سر انقلاب بر نداشته و امروزه شاهد موج لجن پراکنی ها علیه زیبای ها و هزاران رویش این انقلاب هستیم که حتی بعضی از فرزندان این انقلاب که بواسطه همین انقلاب رویش کرده و به فیض خدمت رسیده اند دم از تحریم انتخابات که همان تحریم انقلاب و تضعیف آن است دست زده و خواسته و یا ناخواسته ندای آن ها هماهنگ از حلقوم صاحبان ثروت و قدرت شنیده می شود .

البته بعضی از رفتارها جِداَ برگرفته از لج و لجاجت است که بعضی از انقلابی نما ها با بروز بعضی از رفتارهای غلط و بداخلاقی های سیاسی و بی تقوا سیاسی موجب آن شدند که عمل و خدمت فرزندان خوب انقلاب را نادیده گرفته و می گیرند.

اینجاست که جا دارد همه دست در دست هم با پرهیز از هنجار شکنی مسبب بدعت های شوم نشویم و قدر این نعمت پاک انقلاب را بدانیم و به توصیه های رهبر انقلاب و اتمام حجت رهبر معظم انقلاب مدظله العالی برای عموم مردم عزیز گوش فرا دهیم .

همه ی ما ایرانیها اعم از شیعه و سنی ، همه اقوام از ، کرد، عرب ، لُر ، تُرک ، بلوچ ، ترکمن ، بختیاری ، کُرج و گرفته تا همه جریانات سیاسی اصولگرا ، اصلاح طلب و... باید بدانندجایگزینی برای نظام جمهوری اسلامی فعلی وجود نخواهد داشت.

اگر خدای ناکرده این نظام جمهوری اسلامی فعلی سرنگون شود ، فکر نکنیم  زمان قبل از انقلاب مثل دوران پهلوی شکل می گیرد.  نـخیـــــــــر

آنهـــایی که خواب تشریف دارند را بیدار کنیم.

آمریکا و انگلیس پشت دستشان را داغ کرده اند که بخواهند حکومتی مانند پهلوی را دوباره بر سر ما ایرانیها بگذارند.

پس جایگزین این نظام جمهوری اسلامی اگر خدای نکرده سرنگون شود چیست؟

جوابش را آمریکایی ها از زبان سگ هارشان داعش بیان کرده اند : حمام خون قتل عام سراسری فاجعه انسانی ؛ نسل کشی ایرانیان بسیار بدتر از اینها

لذا کسانی که فکر می کنند با رفتن ولایت فقیه و از بین بردن جمهوری اسلامی و تحریم انتخابات  همه چیز عالی می شود. بسیار بسیار در اشتباهند.

اینها هیچ چیز از عالم سیاست و گرگهای در کمین مردم ایران نمی دانند.

آخر و عاقبت سقوط نظام جمهوری اسلامی برای مردم ایران چیزی بسیار بدتر از سوریه و لیبی و افغانستان فعلی است.

اگر نظام اسلامی با بی تدبیری بعضی از مسولین قدرت طلب و تشنه ی قدرت خدای نکرده سقوط کند  همه چیز ایران به غارت خواهد رفت و   خدا میداند چه خواهد شد.

فقط همین را بدانید که کار به جای  برسد که حسرت این ایام را خواهیم خورد  ؛چرا که  امنیت بزرگترین نعمت خداست قدر امنیت حاصل از خون شهدا را بدانیم و از تخریب چهره و یا چهره های  خدوم انقلابی و با بی مهری کردن به آنها پرهیز کنیم تا شاهد بد عهدی و بدعت گذاری نشویم .

اینبار توصیه می شود درست انتخاب کنید تا حلاوت وشیرینی انقلاب را همه احاد ملت بچشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر