کد خبر: 1048412
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
همایشی با عنوان "رسانه و انتخابات ۱۴۰۰" روز پنجشنبه با حضور مسئولان ارشد خراسان رضوی و مدیران رسانه‌های این استان در مشهد برپا شد.

این همایش با هدف بسترسازی و کمک به ایجاد فضای مشارکت انتخاباتیآغاز همایش رسانه و انتخابات ۱۴۰۰ در مشهد حداکثری شهروندان، سلامت و امنیت انتخابات در سطح استان، برگزار شد.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری، رییس‌کل دادگستری استان، فرمانده سپاه استانی امام رضا (ع)، از مسوولان حاضر در همایش رسانه و انتخابات ۱۴۰۰ هستند.

اعضای قرارگاه رسانه‌ای خراسان رضوی، مدیران و سردبیران خبرگزاری‌ها و مطبوعات و فعالان فضای مجازی این استان از دیگر افرادی هستند که در همایش امروز حضور فعال و مشارکت دارند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دومین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهری و روستایی روز جمعه ۲۸ خرداد امسال به طور همزمان برگزار خواهد شد.

24 نشریه چاپی، ۸۷ نشریه برخط، ۲۱ رسانه الکترونیک غیربرخط، ۵ روزنامه، خبرگزاری‌های داخلی و خارجی و ۱۷ سرپرستی روزنامه‌های ملی در استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی فعالیت دارند.

2 هزار خبرنگار فعال در همین چارچوب در رسانه‌های خراسان رضوی اشتغال دارند که ۶۰۰ نفر آن‌ها در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت‌نام شده و ۱۵۰ نفر نیز از حمایت بیمه آن وزارتخانه بهره‌مند هستند.

شمار مجموع افرادی که در بخش‌های مختلف مرتبط با فعالیت رسانه‌ای از تولید، پشتیبانی تا توزیع در خراسان رضوی فعالیت دارند، ۲۴۰۰ نفر برآورد شده است.

خانه مطبوعات خراسان رضوی که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده هم‌اینک ۱۸۲ عضو شامل خبرنگار، عکاس و گرافیست دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار