کد خبر: 1048405
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
تولیت آستان قدس در پیام خود به مناسبت ایستادگی غزه مظلوم در برابر اشتغالگران صهیونیستی:
تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت ایستادگی و مقاومت غزه مظلوم در برابر اشغالگران صهیونیستی پیامی خطاب به ملت فلسطین صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ضُرِبَتْ عَلَیْهِمُ الذِّلَّةُ أَیْنَ مَا ثُقِفُوا إِلَّا بِحَبْلٍ مِّنَ اللَّهِ وَحَبْلٍ مِّنَ النَّاسِ وَبَاءُوا بِغَضَبٍ مِّنَ اللَّهِ وَضُرِبَتْ عَلَیْهِمُ الْمَسْکَنَةُ  ذَالِکَ بِأَنَّهُمْ کَانُوا یَکْفُرُونَ بِآیَاتِ اللَّهِ وَیَقْتُلُونَ الْأَنبِیَاءَ بِغَیْرِ حَقٍّ  ذَالِکَ بِمَا عَصَوا وَّکَانُوا یَعْتَدُونَ ‌﴿١١٢آل عمران﴾‌

انقلاب اسلامی ایران به رهبری حکیمی آگاه و مجتهدی بصیر، الگوی دینداری گوشه گیرانه، منزوی و فارغ از مسوولیت پذیری در قبال مسائل امت رسول اعظم (صلوات الله علیه) را به چالش کشید. امروزه به لطف رهبری های هوشمندانه¬ی سکان¬دار کشتی انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی)، مجاهدت¬ها و خون¬های پاک سربازان و سرداران مخلص حاضر در میدان، الگوی عدم کرنش در مقابل ظالم، مطالبه¬گری، احساس مسئولیت در قبال سرنوشت جهان اسلام فراگیر شده است. دلسوزان، دغدغه مندان و خصوصا جوانان و نسل جدید امت رسول خاتم صلوات الله علیه و آله وسلم با تاسی به راه روشن امام خمینی (ره) از دولت¬های مرتجع، حاکمان دست نشانده، عالمان دنیا دوست و مبلغین ساکت در برابر جنایات نظام سلطه به عاملیت اسرائیل جنایتکار و آمریکای مستکبر سوالی شفاف می پرسند: «غیرت، خشم و ایمان ادعایی و پوشالی شما در مقابل اشغال وطن اسلامی، غصب اولین قبله گاه و ظلم فاحش در حق فرزندان امت اسلامی کجاست؟»

آستان قدس رضوی و بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام مزار منور پاره تن پیامبر گرامی اسلام است؛ که عمر پربرکت خویش را به مبارزه گذراند و الگوی مبارزی دائمی و خستگی ناپذیر است؛ آخر الامر هم به فوز عظیم شهادت رسید و فرمود: ما منا الا شهید. صحن قدس و نماد مسجد الاقصی در بارگاه ملکوتی امام هشتم بیانگر اهمیت، اصالت و پایداری موضوع اشغال فلسطین به عنوان مساله اصلی جهان اسلام بوده و به این معنا اشاره دارد که در کنار تولی، تبری نیز ضرورت دارد  و زیارت بدون تبری از ظالمان و جائران جهان مقبول نیست. 

امروز در جای جای جهان اسلام، بویژه درغزه¬ی مقاومت، عزت و شهادت؛ در مدفن هاشم جد پیامبر مکرم اسلام،  جبهه¬ی مقاومت در آزمون و نبرد سرنوشت سازی بسر می¬برد و بفضل الهی فاتح این نبرد سخت خواهد بود. فرزندان امت در لبیک به آیه¬ی مبارکه «وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِن دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُمْ  وَمَا تُنفِقُوا مِن شَیْءٍ فِی سَبِیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیْکُمْ وَأَنتُمْ لَا تُظْلَمُونَ (۶۰ انفال) روز به روز قدرتمندتر می-شوند و به راهبرد اساسی "جهان اسلام قوی" باور پیدا می¬کنند.

 وضعیت امروز کاملا نشان دهنده این است که مقاومت تنها راه حل است. از وعده¬های آمریکا در سال ۲۰۰۶ برای تشکیل خاورمیانه جدید جز خیالات چیزی باقی نمانده است؛ نقشه¬ی خاورمیانه را اراده مقاومت رقم می¬زند و  آمریکا رسواتر از همیشه است. در همه این سال¬ها جمهوری اسلامی مقتدرانه و مظلومانه - با وجود ژست¬های دروغین برخی کشورهای مرتجع عربی در حمایت از آرمان دروغین عربی فلسطین که در ظاهر و باطن سست و تهی از واقعیت بود و هست - دست از حمایت مظلومین فلسطین برنداشت.

ننگ و عار بر جریان تطبیع و سازش، سران خائن و ایادی استکبار در کشورهای پیش¬تاز در داستان غم¬بار اشغال، غصب و آوارگی فلسطینیان دارای خانه و سرزمین خواهد ماند؛ چنانکه برای خائنین به آرمان رهایی قدس شریف، جز نام بد چیزی نمانده است.

اینجانب از جوار ملکوتی مضجع امام علی بن موسی الرضا علیه السلام به تمامی مجاهدان صمود طریق القدس درود فرستاده و از درگاه الهی برای آنان فتح و ظفر بر دشمن صهیونیست را تقاضا می¬کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار