کد خبر: 1048286
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
چند خبر از پلیس
دستگیری توزیع‌کننده دارو‌های تقلبی، سارق طلافروشی، سه مجرم، کشف ۹۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۴ میلیارد تومان لوازم الکترونیکی قاچاق از مهمترین خبر‌های ۲۴ ساعت گذشته پلیس پایتخت است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس فتا اعلام کرد: فردی با اقدام به تبلیغ و توزیع دارو‌های تقلبی در فضای مجازی شناسایی و در مخفیگاهش واقع در غرب تهران دستگیر شد.

سرهنگ" داود معظمی گودرزی" افزود: در بازرسی از محل فعالیت متهم، تعداد ۵۵ قلم از انواع داروی‌های تقلبی کشف شد.

رئیس پلیس فتا تهران با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر فعالیت توزیع کنندگان دارو‌های تقلبی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق لوازم الکترونیکی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ هم اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا مأموران ما از انتقال محموله لوازم الکترونیکی با استفاده از ۲ دستگاه خودروی سواری به پارکینگ یکی از مراکز تجاری مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ "علی، ولی پور گودرزی" تصریح کرد: ماموران با بررسی موضوع و استفاده از شگرد‌های پلیسی خودرو‌های سواری را شناسایی و به محض ورود به پارکینگ آن‌ها را توقیف کردند.

به گفته وی، در بازرسی از خودرو‌های مذکور، ۶۴۹ دستگاه تبلت، ۲۳۰ عدد هندزفری و ۱۹ عدد کارت گرافیکی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دستگیری مرتبطان پرونده نیز در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان، چهار میلیارد تومان برآورد شده است.

کشف ۹۶ قبضه سلاح جنگی و شکاری

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: مأموران پایگاه دهم این پلیس در رصد‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی فردی شدند که به تبلیغ و خرید و فروش انواع سلاح‌های جنگی، شکاری و مهمات در فضای مجازی مشغول بود.

سردار "علی ذوالقدری" ادامه داد: ماموران طی یک عملیات به مخفیگاه متهم در حوالی خیابان پاسداران اعزام و او را دستگیر کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۴۸ قبضه سلاح جنگی، ۴۷ قبضه سلاح غیرمجاز شکاری، ۱۶۴ عدد تیر و کمان جنگی، سه هزار و ۲۴۲ عدد فشنگ جنگی و ۱۱۷ عدد فشنگ سلاح شکاری کشف شد.

کشف ۳۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی و تحت تعقیب

فرمانده یگان امداد فاتب اعلام کرد: واحد‌های گشت خودرویی و موتور سوار موفق به کشف چهار دستگاه خودور مسروقه و توقیف ۲۹ دستگاه وسیله نقلیه شدند.

سرهنگ "سلمان آدینه‌وند" گفت: ماموران یگان در مجموع سه سارق (زورگیر، موبایل، کیف قاپ، خودرو، موتور) را به همراه اموال مسروقه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس پیشگیری دادند.

وی با بیان اینکه ماموران یگان امداد برای تامین امنیت عمومی شهروندان ۱۹ مظنون را دستگیر کرده‌اند، افزود: متهمان برای بررسی صحت و سقم اظهاراتشان به دایره قضائی کلانتری محل دستگیری، منتقل شدند.

۱۰ فقره سرقت از مغازه طلافروشی طی یک هفته

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک گفت: مالک مغازه طلافروشی با مراجعه به پلیس اعلام داشت خانمی که کودک ۲ ساله‌ای همراهش بود، بعد از چند سری مراجعه به مغازه وی و انتخاب طلای مورد علاقه‌اش، امروز از مغازه وی سرقت کرده است.

سرهنگ "صادق ضرونی" اظهار داشت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که متهم در روز آخر به جای طلای واقعی، بدل آن را به مالک مغازه تحویل داده است و به بهانه‌ای از مغازه خارج شده است.

وی افزود: ماموران پلیس پس از آن‌که دریافتند این سارق ۶ فقره سرقت به شیوه بدل‌اندازی در هفته گذشته در محله نارمک انجام داده است، نامبرده را شناسایی و حین ارتکاب جرم بدل اندازی در یک طلافروشی بازداشت کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم به ۱۰ فقره سرقت طلا و جواهرات در هفته گذشته به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان اعتراف کرده و تاکنون ۲ تن از مال‌باختگان، متهم را شناسایی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیق برای کشف سایر جرائم احتمالی در دستور کار قرار دارد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار