کد خبر: 1048231
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
تأکید کاربران شبکه‌های اجتماعی بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات
کاربران ضمن بیان نقطه نظرات خود در خصوص کاندیدا‌ها و برنامه‌ها و رویکرد‌های آنان، از لزوم حضور حداکثری در انتخابات پیش رو نوشتند. آن‌ها معتقدند انتخابات پیش‌رو انتخاباتی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است که می‌تواند آینده ایران را تحت تأثیر قرار دهد. از همین رو نقش‌آفرینی فعال در انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

جوان آنلاین: قریب به یک ماه مانده به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شور انتخابات در شبکه‌های اجتماعی هر روز بیشتر می‌شود. کاربران ضمن بیان نقطه نظرات خود در خصوص کاندیدا‌ها و برنامه‌ها و رویکرد‌های آنان، از لزوم حضور حداکثری در انتخابات پیش رو نوشتند. آن‌ها معتقدند انتخابات پیش‌رو انتخاباتی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران است که می‌تواند آینده ایران را تحت تأثیر قرار دهد. از همین رو نقش‌آفرینی فعال در انتخابات بسیار حائز اهمیت است. کاربران همچنین از فرصت‌های طلایی حضور حداکثری مردم در این انتخابات و پیام‌های آن به دشمنان ایران نوشتند. در ادامه بخش‌هایی از نقطه‌نظرات کاربران را در این خصوص می‌خوانید.

 
محمد مقصودلو:

مقاومت تا پیروزی حزب‌الله بر حزب طاغوت. این راه ادامه راه انبیاست. شک نکنید فردا برای تک‌تک این تصمیمات از ما سؤال خواهد شد.

فاطمه صبا:

دشمن را زیر پا، نه در زیر یک بند انگشت خود له می‌کنیم.

شهاب حق:

هرچه انتخابات پرشورتر و با اقبال عمومی مردم بیشتر همراه شود، اثرات و منافعش برای کشور و مردم بیشتر خواهد بود.

محسن عباس‌پور:

همگی در یک قایق نشسته‌ایم و تا پارو نزنیم به جایی نمی‌رسیم. حضور مردم در انتخابات باعث ایجاد فرصت‌های طلایی در کشور می‌شود. برای هدایت کشور باید به نیروی مؤمن و انقلابی اطمینان کرد.

ستایش:

من رأی می‌دهم، چون ایرانی هستم و شهروند این کشورم و دلم می‌خواهد فعل خواستن و توانستن را برای دشمنان ایران صرف کنم.

انسیه سادات:

ده‌ها دلیل برای رأی دادن دارم، اما امسال این جمله در وصیتنامه حاج قاسم، به مهم‌ترین دلیلم تبدیل شده است: «جمهوری اسلامی حرم است» و ما باید با تمام توان از این حرم دفاع‌کنیم.

شاهین سلیمی‌پور:

«جمهوری اسلامی حرم است...!» با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح‌ترین فرد از این حرم دفاع می‌کنیم و در مقابل تعارض‌های دشمنان داخلی و خارجی خواهیم ایستاد... برای او، به یاد او....

فرشته صفری:

انتخابات جلوه بسیار زیبا و جذاب مشارکت عمومی و مهم‌ترین گام برای پیگیری اهداف و خواسته‌های فردی است.

صالح منصوری:

استکبار به خیال خود با سختگیری بر مردم و فشار‌های اقتصادی بی‌امان می‌خواهد مردم را از نظام جدا کند. او یا ایران را نشناخته یا مردم ایران را. مردم ایران با دل و جان خود پای انقلاب بودند، هستند و خواهند ماند.

جواد تاج‌بخش:

در قضاوت ناظران بین‌المللی نسبت به هر کشور، مسائلی نظیر میزان حضور مردم در انتخابات و چگونگی روی کار آمدن مسئولان و نهاد‌هایی نظیر مجلس تأثیرگذار است، بنابراین شرکت انبوه مردم در انتخابات مجلس از این زاویه نیز کاملاً ضروری است.

ابوالفضل خسروی:

حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، مشارکت در سرنوشت کشور است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار