کد خبر: 1048094
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۰
دادستان شهرری از بازداشت سه نفر از مأموران سد معبر که یک دستفروش را مضروب کرده‌بودند خبر داد و گفت: متهمان به صورت هفتگی برای فعالیت دستفروشان از آن‌ها پول می‌گرفتند. هفته گذشته نیز چهار مأمور شهرداری نگهبان روزنامه «جوان» را به ضرب پتک و میلگرد زخمی و روانه بیمارستان کردند. شهرداری هنوز به انتشار خبر کتک زدن مأموران در این پرونده واکنش نشان نداده است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: غلامرضا نوفرستی، دادستان شهرستان ری توضیح داد: پس از انجام بررسی‌های قضایی، سه نفر از مأموران سد معبر که یک دستفروش را مضروب کرده بودند بازداشت شدند و تحقیقات برای بازداشت نفر چهارم در حال انجام است. وی با بیان اینکه مرد دستفروش علیه متهمان شکایت کرده و درخواست خسارت کرده است گفت که شاکی چند سال به صورت سیار مقابل مغازه‌ای عینک فروشی می‌کرد و متهمان به صورت هفتگی از دستفروش پول می‌گرفتند تا اجازه دستفروشی داشته باشند. نوفرستی گفت: شاکی به دلیل اینکه چهار هفته اخیر فروشی نداشته نتوانسته مبلغ مورد نظر مأموران سد معبر شهرداری را بپردازد به همین دلیل مورد ضرب و جرح آن‌ها قرار گرفته است.

دادستان شهرری تأکید کرد که رسیدگی‌های قضایی در خصوص پرونده ادامه دارد و با عوامل آن برخورد خواهد شد. در جریان حادثه‌ای دیگر که نیمه شب شش روز قبل اتفاق افتاد مأموران پیمانکار شهرداری نیمه شب در حال جمع‌آوری تابلوی روزنامه از روی پشت بام بودند که با اعتراض نگهبان مواجه شدند. چهار مأمور شهرداری نگهبان را با ضربات پتک و میلگرد زخمی و روانه بیمارستان کردند. شهرداری تهران هنوز درباره رفتار این مأموران کتک‌زنش واکنشی نشان نداده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار