کد خبر: 1048022
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
مدیرکل میراث ‌فرهنگی لرستان خبر داد؛
قاسمی، از حمایت از زنان سرپرست خانوار در عرصه صنایع‌دستی با همکاری بنیاد کرامت رضوی خبر داد و گفت: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای این کرگاه ها اختصاص یافته است.

سیدامین قاسمی، در گفت و گو با خبرنگار جوان از لرستان، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بنیاد کرامت رضوی خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در راستای حمایت از رونق صنایع‌دستی به عنوان میراث ملی در شرایط کرونایی با رویکرد حمایت ویژه از زنان سرپرست خانوار فعال در عرصه صنایع‌دستی انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان افزود: این طرح با تکیه بر آموزه‌های رضوی و تقویت رویکردهای دینی و انقلابی در ایفای نقش‌های اجتماعی‌، حمایتی، همراه با ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های تولیدی در بخش صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اجرا می شود.

وی در ادامه از دیگر اهداف اجرای این طرح را افزایش خدمات به مستضعفان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان در حوزه صنایع‌دستی و اشتغالزایی مولد و دیرپا عنوان کرد.

قاسمی بیان داشت: در اجرای حمایت ویژه از زنان سرپرست خانوار فعال در عرصه صنایع‌دستی که با همکاری بنیاد کرامت رضوی صورت می گیرد، کارگاه های نیازمند و تولیدکننده صنایع‌دستی شناسایی شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان بیان کرد: مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای رشد این کارگاه ها اختصاص یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار