کد خبر: 1047869
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
هفته بیست و سوم لیگ برتر با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد که در مهم‌ترین بازی، سپاهان برای پس گرفتن صدرجدول پای به زمین مسابقه می‌گذارد.
هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد. در بازی‌های باقی مانده از هفته جاری، سپاهان، مدعی عنوان قهرمانی به مصاف تیم شگفتی‌ساز مس رفسنجان می‌رود و داربی خودروسازها هم در شهرقدس برگزار خواهد شد. در آخرین بازی ماشین‌سازی، تیم بحران زده تبریزی به مصاف شاگردان محمود فکری خواهند رفت.

سپاهان – مس رفسنجان؛ ساعت ۱۹:۲۰

شاگردان محرم نویدکیا بعد از داربی پایتخت، صدرجدول را به علت تفاضل گل کمتر به پرسپولیس واگذار کردند اما آن‌ها این فرصت را دارند تا با یک بازی بیشتر مجددا به جایگاه قبلی خود بازگردند. زردپوشان اصفهانی بعد از تساوی هفته گذشته مقابل پرسپولیس در نقش‌ جهان، مجددا در خانه پذیرایی خواهند کرد و می‌توانند از امتیاز میزبانی بهره ببرند.

شاگردان محمد ربیعی در نیم فصل دوم، در ۷ بازی فقط یک پیروزی را به دست آورده‌اند و سه مساوی و سه باخت در کارنامه این تیم ثبت شده است و از شرایط آرمانی خود فاصله گرفته است.

این دو تیم در شرایطی روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت که در این فصل دو بار با هم بازی کردند که مس رفسنجان در هر دو تقابل قبلی‌اش با سپاهان شکست خورده است. دیدار رفت دو تیم در لیگ که یک بازی جنجالی بود با پیروزی ۱-۲ سپاهان به پایان رسید و شاگردان محرم نویدکیا، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هم دوباره این تیم را شکست دادند تا مهدی کیانی نتواند تیم سابقش را ببرد و گل او باعث رسیدن مس به مرحله بعدی جام حذفی نشود.

سایپا – پیکان؛ ساعت ۱۹:۲۵

داربی خودروسازها در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم شرایط بسیار متفاوتی دارند. سایپا با استمرار نتایج ضعیف خود حالا وارد منطقه خطر و رده پانزدهم جدول رده‌بندی شده است. فراز کمالوند که یک‌ هفته‌ای از حضورش در نارنجی‌پوشان لیگ ایران می‌گذارد، باید هر چه زودتر فکری به حال تیمش بکند و یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های لیگ برتر را از وضعیت بحرانی بیرون بکشد.

در سوی مقابل، پیکان وضعیت متعادلی در فصل جاری دارد و با مهدی تارتار روزهای معمولی را پشت سر می‌گذارد. پیکان امید چندان زیادی به کسب سهمیه آسیا ندارد و از طرفی با این روند، خطری هم این تیم را برای سقوط به لیگ دسته یک تهدید نمی‌کند.

در جدول رده‌بندی، پیکان با ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم است و سایپا با ۱۹ امتیاز و یک بازی کمتر، در رتبه پانزدهم جا خوش کرده است.

نفت مسجدسلیمان – ماشین سازی تبریز؛ ساعت ۱۹:۲۵

شاگردان محمود فکری در هفته‌های اخیر روند نسبتا خوبی را طی کرده‌اند اما با امتیازاتی که در دوران انتقال تیم از مجتبی حسینی به محمود فکری سپری شده، نفت عقب گرد داشته و حالا در کنار تیم‌های حاضر در منطقه خطر است. فکری و شاگردانش در صورت شکست دادن تیم قعرنشین لیگ، می‌توانند تکانی به خود بدهند و چند پله در جدول بالا بروند.

ماشین‌سازی هم با توجه به وضعیتش در جدول و حال روز مدیریتی خود، کاملا در بحران فرو رفته و آخرین تلاش‌های خود برای بقا در لیگ را انجام می‌دهد. تیم ریشه دار تبریزی، فقط ۱۱ امتیاز کسب کرده و صرفا برای خروج از منطقه خطر حداقل باید ۱۰ امتیاز کسب کند که در فاصله ۹ هفته تا اتمام لیگ، کار سختی است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار