کد خبر: 1047814
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری اصفهان:
محمد مجیری گفت: از سه سال اخیر ساخت مجتمع های صنفی در شهر اصفهان برای مشاغل مختلف آغاز شده است که برخی از مجتمع ها مانند مجموعه استقرار پرندگان ذبحی و مجتمع خشکبار آماده بهره برداری است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره ‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌ ها و اقدامات صورت گرفته در این سازمان اظهار کرد: ۳۰ هکتار زمین در کنار شهرک صنعتی جی توسط اداره کل راه و شهرسازی برای ایجاد شهرک طلا اختصاص یافته است.

وی افزود: همچنین مجموعه ۲۰ واحدی برای استقرار پرندگان ذبحی در کنار اتوبان شهید اردستانی در حال ساخت است که حدود تیرماه سال جاری افتتاح می ‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره ‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در میدان میوه و تره ‌بار، مجتمع صنفی ۱۱۱ واحدی برای استقرار کسبه خشکبار و خواروبار فروشی ها ایجاد شده و اکنون فاز نخست به اتمام رسیده و ۶۶ سوله در حال ایجاد است.

*احداث مجتمع لوازم خانگی در خیابان امام خمینی (ره)

وی از ایجاد بازار تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت خبر داد و تصریح کرد: برای ساخت مجتمع صنفی ۷۲ هزار مترمربعی مخصوص دوچرخه و موتورسیکلت در حال مذاکره با مشارکت کننده و سرمایه گذار هستیم، این پروژه برای اولین بار در کشور در شهر اصفهان اجرا می‌شود.

مجیری افزود: مجتمع صنفی سنگ در حبیب آباد هم در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار و ۲۰۰ واحد صنفی متشکل از فروشندگان سنگ ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین زمینی برای ساخت مجتمع ۲۰۰ واحد صنفی ابزار و یراق آلات نبش خیابان کهندژ و امام رضا (ع) با مشارکت بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره ‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: امسال کلنگ احداث مجتمع لوازم خانگی در خیابان امام خمینی (ره) با مشارکت بخش خصوصی به زمین زده می ‌شود.

*میدان میوه و تره بار توسعه می یابد

وی توسعه میدان میوه و تره ‌بار را یکی از اقدامات ضروری دانست و گفت: میدان میوه و تره بار اصفهان سال 73 در زمینی به مساحت ۱۹۷ هکتار در شرق اصفهان ایجاد شد که در آن زمان جمعیت اصفهان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بود و اکنون این کلانشهر ۲ میلیون نفر جمعیت دارد از این رو برای توسعه این میدان در حال رایزنی و تملک زمین ‌های اطراف هستیم.

مجیری با بیان اینکه بازارهای روز کوثر به منظور رفع نیاز مردم با قیمت مناسب ایجاد شده است، بیان کرد: در حال حاضر ۱۵ بازار روز کوثر شهرداری در سطح کلانشهر اصفهان وجود دارد که نیازمند توسعه است. همچنین شانزدهمین بازار روز کوثر شهرداری در شهرک شهید کشوری افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم به مجموعه بازارهای روز کوثر اقبال نشان می دهند، گفت: در این بازارها کیفیت و قیمت مناسب حرف اول را می‌زند، همچنین ناظر بهداشتی و دامپزشکی در این فروشگاه‌ ها مستقر است و نظارت‌ کافی صورت می‌ گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره ‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه سطح زیر کشت تولیدات گلخانه ‌ای کشور زیاد است اما محل برای عرضه و فروش گل کم است، اضافه کرد: بازار گل و گیاه همدانیان و سپاهان نیاز به گسترش فضا داشت به همین دلیل فضایی بالغ بر ۱۴.۵ هکتار در شرق اصفهان ابتدای خیابان رضوان برای این کار در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر