کد خبر: 1047772
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
پرونده مرد دو زنه که متهم است سوار بر خودروی زانتیا در پوشش مسافربر به زنان و دختران تعرض کرده با افزایش شکایت‌های مطرح شده وارد مرحله‌ای تازه‌شد. پلیس‌آگاهی پایتخت از شاکیان درخواست کرده برای طرح شکایت به پلیس مراجعه کنند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: شکایت‌های مطرح شده علیه مرد فریبکار از ساعت شش عصر ۲۳‌دی سال گذشته به جریان افتاد. آن روز زنی ۴۰‌ساله به پلیس خبر داد که از سوی راننده خودروی عبوری مورد آزار قرار گرفته‌است. او گفت: در عبدل آباد منتظر تاکسی بودم تا به خانه‌ام در خانی آباد بروم که یک خودروی عبوری که به نظرم پژو آمد توقف کرد و بعد از گفتن مسیر در صندلی جلو سوار شدم. به جز من زن دیگری در صندلی عقب سوار بود که بعد از طی مسافتی پیاده شد و راننده به مسیرش ادامه داد. او هنوز مسافت زیادی را نرفته بود که ناگهان وارد یک مسیر فرعی شد که اعتراض کردم. راننده گفت که به خاطر ترافیک وارد این مسیر شده، اما او به سمت جاده بهشت زهرا حرکت کرد. متوجه نیت شومش شدم. خواستم در را باز کنم که متوجه شدم دستگیره‌اش باز شده‌است. او در محلی خلوت توقف کرد و بدون توجه به التماس‌هایم به من تعرض کرد. بعد هم من را در محلی خلوت حوالی شهر رها کرد و گریخت. خیلی زود بررسی‌های کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس‌آگاهی پایتخت با بررسی دوربین‌های مداربسته و چهره‌نگاری از متهم به جریان افتاد. شامگاه ۲۶‌بهمن‌ماه‌۹۹ و در حالی که بررسی‌ها جریان داشت این بار دختری ۲۲‌ساله شکایت مشابهی مطرح کرد. او گفت کنار متروی شریعتی منتظر تاکسی بودم تا به خانه بروم که خودروی مسافربر عبوری که به نظرم پژو آمد توقف کرد و من در صندلی جلو سوار شدم. سه نفر هم در صندلی عقب سوار بودند. بعد از طی مسافتی آن سه‌نفر پیاده شدند. راننده که مردی لاغر و کچل بود و حدوداً ۵۰‌سال داشت به مسیری فرعی پیچید که اعتراض کردم. او بدون توجه به اعتراضم من را تهدید کرد و به سمت جاده بهشت زهرا حرکت کرد. در محلی خلوت به من تعرض کرد و سپس من را حوالی شهر رها کرده و گریخت. با مطرح شدن این شکایت مشخص شد که این زن هم از سوی همان راننده تحت تعقیب مورد آزار قرار گرفته است. تحقیقات پلیس با اطلاعاتی که این زن در اختیارشان گذاشته بود بار دیگر جریان پیدا کرد تا اینکه شکایت سوم هم به پلیس گزارش شد. زن جوان گفت که موفق شده چند رقم از پلاک خودروی متهم را که یک زانتیا بوده یادداشت کند که آن را در اختیار پلیس گذاشت. بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که مخفیگاه متهم شناسایی و او بازداشت شد.

متهم وقتی مقابل شاکیان مواجه شد به جنایت‌های سیاه خود اعتراف کرد. او گفت من قبلاً دو بار ازدواج کرده‌ام و هر دو همسرم را طلاق داده ام. او گفت: من دستگیره در جلوی خودرو را به عمد خراب کردم و به این شیوه وقتی زنان در صندلی جلو سوار می‌شدند راه فرارشان را می‌بستم. در حالی که تحقیقات از متهم جریان داشت زن دیگری وارد اداره پلیس شد و علیه متهم شکایت کرد. او گفت مدتی قبل به همان شیوه از سوی متهم مورد آزار قرار گرفته است. او گفت: شب حادثه وقتی متهم خواست به من تعرض کند مقابلش مقاومت کردم. او ضربه‌ای به سرم زد که بیهوش شدم و متهم در همان حال بیهوشی به من تعرض کرد. وقتی به بیمارستان منتقل شدم متوجه شدم که جمجمه‌ام ترک برداشته و پرده گوشم پاره شده است.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی بازپرس شعبه‌ششم دادسرای امور جنایی پایتخت صادر شده‌است. وی از شاکیان احتمالی خواست برای مطرح کردن شکایت به شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران یا اداره شانزدهم پلیس‌آگاهی مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۵۱۰۵۵۵۱۶ پلیس آگاهی تماس بگیرند. سرهنگ نثاری به شاکیان اطمینان داد که مشخصات و هویت آن‌ها برملا نخواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار