کد خبر: 1047534
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: صبح امروز پرواز تهران-لندن به دلیل نقص فنی به فرودگاه امام خمینی (ره) برگشت.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: حسین جهانی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه پرواز تهران-لندن ایران ایر با شماره ثبت EP-IJA به دلیل بروز نقص فنی در هواپیمای ایرباس A ۳۳۰-۲۰۰ به تشخیص خلبان پرواز، به فرودگاه امام خمینی (ره) برگشت، گفت: این هواپیما در طول مسیر در آسمان زنجان دچار نقص فنی شد و به فرودگاه امام خمینی (ره) برگشت.

او با اشاره به اینکه پذیرایی از مسافران این پرواز، انجام شده است گفت: این هواپیما ۱۴۶ نفر مسافر داشت و هواپیمای جایگزین هم یک فروند A ۳۳۰ هما با شماره ثبت EP-IJB است که ساعت ۱۵ به سمت لندن پرواز کرد.

جهانی افزود: به دلیل پایان یافتن زمان پروازی کروپروازی، پرواز جدید با کرو پروازی جدید اعزام شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی تصریح کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز شماره ۷۱۱ لندن، یادآور شد این پرواز در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مقصد لندن، پرواز می‌کند که پس از گذشت دقایقی از پرواز، هواپیما به دلیل بروز مشکل فنی و بررسی بیشتر توسط متخصصان فنی با تصمیم درست و به‌موقع خلبان پرواز، به فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

جهانی بیان کرد: پس از بازگشت هواپیما به فرودگاه، به دلیل طولانی شدن مراحل تعمیر از سوی متخصصان مهندسی و تعمیرات، هواپیمای جایگزین برای این پرواز با کروی پروازی جدید در نظر گرفته می‌شود که تا دقایقی دیگر این پرواز تهران را به مقصد لندن ترک خواهد کرد.

او توضیح داد: رعایت ایمنی پرواز و حفظ سلامت مسافران، همواره به عنوان اولین اولویت ایران ایر در انجام پرواز‌ها است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار