کد خبر: 1047455
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت، گفت: حفظ و برقراری امنیت زمینه را برای ارتقای فرهنگی، رشد و شکوفایی اقتصادی فراهم می آورد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی لرستان، اظهار داشت: استان لرستان در سال‌های اخیر خیزش خوبی برای ارتقای فرهنگی و پیشرفت اقتصادی آغاز کرده و پایه آن نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت اشاره کرد و افزود: ارتقای ضریب امنیتی ضروری است.

وی بر ضرورت برخورد جدی با قانون شکنان تأکید کرد و گفت:  اقتدار همراه با قاطعیت بدون بی رحمی، اجرای قانون، اعتماد سازی مردم و احساس ناامنی برای افراد هنجارشکن باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی برخورد جدی با قانون شکنان را موجب افزایش اعتماد مردم خواند و گفت: مقابله با قاچاق کالا، حمل سلاح، توزیع مواد مخدر،  برخورد با اراذل و اوباش و اقدامات پیشگیرانه در خصوص قتل و خودکشی که از برنامه های نیروی انتظامی است، همواره مورد توجه باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار