کد خبر: 1047437
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: پرداخت یارانه دستمزد برای شغل اولی‌ها به میزان 30 درصد جزء برنامه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، قاسم رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در کنار تقویت و حمایت از تولید و تداوم برنامه‌های سال گذشته در راستای جهش تولید، سعی و تلاشمان بر این است تا واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید برگشته و زمینه اشتغال جوانان بیکار استان فراهم آید.

وی تصریح کرد: در بخش حمایت از واحدهای تولیدی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نهادهای مرتبط حمایت‌های همه‌جانبه را با پرداخت تسهیلات انجام می‌دهند و ما نیز در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پشتیبانی‌های لازم را ارائه می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نمونه این پشتیبانی‌ها را پرداخت یارانه دستمزد به میزان 30 درصد برای شغل اولی‌ها و اجرای طرح کارورزی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اعلام کرد و گفت: به عنوان مشوق بیمه‌ای دو سال بیمه کارگری در حمایت از واحدهای تولیدی از سوی این مجموعه به انجام می‌رسد.

رحیمی افزود: در راستای مانع‌زدایی نیز اقدامات خوبی برای احصا بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های مزاحم در مسیر تولید انجام شده به طوری که خدمات ارائه شده در بستر الکترونیکی در سامانه روابط کار نیز بر همین اساس بوده است.

وی به سرعت رسیدگی به شکایات جامعه کارگری در کمتر از 12 روز اشاره کرد و ادامه داد: بدون حضور کارگران می‌توانند در سامانه شکایت خود را ثبت و نسبت به پیگیری پرونده خود از طریق این سامانه اقدام کنند.

رحیمی خاطر نشان کرد: 52 خدمات الکترونیکی در زیرمجموعه این سامانه به انجام می‌رسد و انتظار می‌رود در شرایط کرونایی و با توجه به رفع موانع در مسیر حمایت از جامعه کارگری و کارفرمایی بتوانیم در صدور مجوزها و حتی آرای صادر شده نیز از طریق این سامانه اقدامات قانونی را به انجام برسانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر