کد خبر: 1047412
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
فرماندار:
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: خواسته «لیلا اسلامی» دانش‌آموز پایه دوازدهم اهل روستای «مولو» در خصوص رفع مشکل اینترنت این روستا پیگیری شد و ظرف ۲ ماه آینده برآورده می‌شود.

«سیدعلی موسوی» فرماندار ویژه شهرستان مراغه در بازدید هشت ساعته از طرح‌های گازرسانی و راهداری در جنوبی‌ترین روستاهای شهرستان و در مسیر عبور از روستای «مولو» به طور اتفاقی با این دانش‌آموز پایه دوازدهم اهل روستای مولو و پدرش مواجه شده بود. 

نماینده عالی دولت در شرایطی به محل رسید که این دختر پرتلاش و درس‌خوان به دلیل عدم‌آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت در خانه، مجبور شده بود که چندکیلومتر دورتر از روستا در ارتفاعات و در محلی که امکان دسترسی به اینترنت وجود داشت، سر جلسه امتحانات خود که به صورت مجازی برگزار می‌شد، حاضر شود.

فرماندار مراغه در این دیدار کوتاه ضمن دلجویی و تحسین تلاش و پشتکار این دانش‌آموز مراغه‌ای، قول پیگیری و رفع مشکل اینترنت روستاهای منطقه قورچای را داد که پس از بازگشت از این بازدید بلافاصله با پیگیری از مسئولان کشوری و استانی در کمتر از ۲۴ ساعت خبر از برآورده شدن خواسته دانش‌آموز روستای «مولو» و رفع مشکل اینترنت این روستا ظرف مدت ۲ ماه آینده را داد.

به گفته فرماندار مراغه جهت رفع مشکل اینترنت روستای «مولو» ابلاغ اعتبار به همراه اول انجام شد و  در مرحله بعدی طرح همراه اول کشور باید به شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی ارائه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر