کد خبر: 1047405
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:
سید محسن صالح گفت: سامانه یکپارچه تعاملات الکترونیکی دولت "سیتاد" با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتركين در آبفای استان اصفهان راه اندازی شد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به خدماتی که از طریق سامانه سیتاد در اختیار مشترکین قرار می گیرد، تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه، كپي كارت ملي و شناسنامه از مدارك مورد نیاز متقاضيان آب و فاضلاب حذف می شود .

وی افزود:سامانه سيتاد با دريافت كد ملي و تاريخ تولد متقاضي خدمات، صحت اطلاعات سجلي را بررسي کرده و در صورت تایید، كد پيگيري براي شخص مذكور صادر مي شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آّبفای استان اصفهان با بیان این که اين سامانه در زمینه ارائه خدمات مرتبط با خدمات غیر حضوری سامانه 1522 راه اندازی شده است، اعلام کرد: روزانه در حدود 150 فقره استعلام به صورت غيرحضوري انجام  می شود و در صورت تاييد اطلاعات متقاضي، كد رهگيري مربوط صادر می شود  .

وی ابرازکرد: حذف مراجعه حضوري متقاضيان،كاهش مدت زمان رسيدگي به درخواست ها، كاهش هزينه ها، كاهش بروكراسي اداري، ارتقاي ضريب اطمينان از صحت مدارك ارائه شده از دیگر مزایای راه اندازی این سامانه است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار