کد خبر: 1047129
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بعد از شکست برابر میلان عنوان کرد استعفا نخواهد داد و کارش را در این تیم ادامه می‌دهد.
 در ادامه دیدارهای هفته جاری سری A ایتالیا یک دیدار برگزار شد که در آن یوونتوس در خانه به دیدار میلان رفت و با ۳ گل شکست خورد. ابراهیم دیاز، آنته ربیچ کروات و توموری برای روسونری گلزنی کردند تا یوونتوس با شکست مواجه شده و با ۶۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گیرد.

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس بعد از این دیدار گفت: شکست غیرقابل باوری است ولی استعفا نخواهم داد. من با اشتیاق زیادی این کار را شروع کردم و هدایت یوونتوس را بر عهده گرفتم. مشکلاتی در تیم ما وجود دارد اما کار من ادامه دارد و استعفا نمی‌دهم. من فکر می‌کنم که می‌توانم بهتر از این کار کنم و باید منتظر باشیم. در واقع تا زمانی که اجازه داشته باشم به کار خود ادامه خواهم داد.

او در بخش دیگری گفت: برابر میلان ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما راه خود را گم کردیم و این نتیجه نهایی بود که ۳ بار گل بخوریم. توضیح این اتفاق دشوار است. مولفه‌های زیادی در تیم ما خوب کار نمی‌کنند و تا زمانی که اصلاح نشوند، شرایط همین است.

پیروزی یک‌شنبه شب روسونری به میلان کمک کرد تا به رده سوم صعود کند و حالا میلان با ۳ امتیاز بیش‌تر از یوونتوس شرایط بهتری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد. یوونتوس اکنون در رده پنجم است و این بدان معنا است که با ادامه این روند، آن‌ها فصل بعد در لیگ اروپا خواهند بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار