کد خبر: 1047126
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم هیات کشتی قائمشهر گفت: با گذشت ۵ ماه از پایان لیگ پولمان را نگرفته‌ایم و مسئولان تیم هیات کشتی قائمشهر و سازمان لیگ فدراسیون کشتی پاسخگو نیستند.
علیرضا کریمی در گفتگو با ایسنا، با انتقاد از بی توجهی مسئولان تیم هیات کشتی قائمشهر و مدیران سازمان لیگ فدراسیون کشتی به انجام تعهدات در قبال کشتی گیران این تیم در لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار کرد: قرارداد همه ما ۵۰ تا ۶۰ میلیون بود، اما فقط ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان از تیم قائمشهر پول گرفتیم. با وجود گذشت ۵ ماه از پایان لیگ، مسئولان تیم هیات کشتی قائمشهر پول ما را نمی‌دهند و اصلا پاسخگو نیستند.

وی با بیان اینکه به نمایندگی از سایر اعضای تیم که طلبشان را نگرفته اند صحبت می‌کند، تصریح کرد: ما زحمت زیادی کشیدیم و عرق ریختیم. کم نگذاشتیم تا تیم موفق شود، اما این حقمان نیست اینطور با ما برخورد کنند، آیا پول کشتی گیر جماعت خوردن دارد؟ اگر اول لیگ می‌فهمیدیم قرار است سر پرداخت حق و حقوقمان چه بلایی سرمان بیاورند، به تیمی مثل استقلال می‌رفتیم که سر موعد پول کشتی گیرانش را پرداخت کرد.

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم هیات کشتی قائمشهر، خاطرنشان کرد: مسئولان تیم پاسخگوی بدهی شان نیستند. حداقل مدیریت تیم تلفن را جواب می‌دهد و یک حرفی نثار ما می‌کند، اما مهدی تقوی که خودش قهرمان جهان بوده و ما بخاطر او به تیم قائمشهر رفتیم، هر چقدر تماس گرفتیم جواب هیچ کدام از کشتی‌گیران را نمی‌دهد.

وی افزود: همه کشتی گیران تیم زحمت کشیدند، اما نفراتی مثل من، عزت الله اکبری، بهمن تیموری، ابوالفضل حاجی پور، نیما اشفاقی، رضا علیجان زاده، محمدجواد حمیدی و... از تیم قائمشهر طلب داریم و متاسفانه مسئولان تیم به قراردادشان پایبند نیستند. من در لیگ برد هم داشتم و همه کمک کردیم تا تیم در نهایت در جایگاه سوم لیگ بایستد و سهمیه جام باشگاه‌های جهان را بگیرد. آیا با این وضعیت می‌خواهند در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنند؟ من دو باخت مقابل حسن یزدانی داشتم که به من ایراد گرفتند چرا به او باختی؟ من هم گفتم کل قائمشهر هم جمع شوند حریف یزدانی نمی‌شوند، آنوقت توقع داشتید من او را شکست دهم!

آزادکار همدانی کشتی ایران، در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از مسئولان سازمان لیگ برای دریافت مطالباتشان پیگیری داشته اند یا خیر، گفت: ۴ ماه است در سازمان لیگ از مسئولان تیم قائمشهر شکایت کرده ایم، اما اصلا پاسخی به ما ندادند. روزی که قرارداد می‌بستیم چپ و راست امضا و اثر انگشت گرفتند، اما حالا که حقمان را می‌خواهیم سازمان لیگ رسیدگی نمی‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار