کد خبر: 1047124
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کارشناس فوتبال ایران عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان اصفهان را مورد بررسی قرار داد و گفت: پرسپولیس برای حفظ گل خود و رسیدن به پیروزی باید هماهنگی بیشتری پیدا کند.
فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان گفت: پرسپولیس قبل از اینکه گل بزند بازی خیلی خوب و روانی را انجام داد اما در تعجبم چرا این تیم پس از زدن گل، شکل بازی‌اش را تغییر داد و نتوانست پیروزی‌اش را حفظ کند.

کارشناس فوتبال ایران افزود: بخشی از تغییر تاکتیک پرسپولیس طبیعی بود اما به نظرم این تیم اگر می‌خواهد بردهایش را حفظ کند باید به بلوغ و رشد بیشتری برسد.

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره هماهنگی بازیکنان این تیم در خطوط سه‌گانه تاکید کرد: استراتژی پرسپولیس برای عقب نشینی و حفظ برتری دچار مشکل شد. پرسپولیس در دفاع تیمی خیلی نیاز به هماهنگی دارد و تلاش بیشتری را باید از سوی بازیکنان این تیم شاهد باشیم.

او درباره عدم موفقیت پرسپولیس در به ثمر رساندن گل‌های بعدی گفت: پرسپولیس در ضد حملات موفق نبود و راهکاری برای زدن گل دوم نداشت. این موضوع برای تیمی که ادعای قهرمانی در آسیا را دارد خطرناک است. کیفیت تیمی پرسپولیس مثال‌زدنی است اما نیاز است تا بازیکنان با تمرکز بیشتری بازی کنند و ترسی از گل خوردن نداشته باشند.

آشوبی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا پرسپولیس می‌تواند پنجمین قهرمانی متوالی را در لیگ برتر ایران کسب کند؟ خاطرنشان کرد: عقب نشینی پرسپولیس پس از یک گل مقابل سپاهان برایم جای تعجب فراوان گذاشت. باید این تیم به نظم دفاعی بسیار بالاتری برسد. روش فعلی می‌تواند برای آینده این تیم خطرناک باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار