کد خبر: 1047075
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به آزادی هفت‌تپه
«هفت‌تپه آزاد شد» خبر خوشی بود که کاربران شبکه‌های اجتماعی را حسابی سر ذوق آورد. این خبر از آن قرار بود که پس از سال‌ها بالا و پایین شدن یکی از صنایع اصلی استان خوزستان با حکم دادگاه به دولت بازگشت.
جوان آنلاین: «هفت‌تپه آزاد شد» خبر خوشی بود که کاربران شبکه‌های اجتماعی را حسابی سر ذوق آورد. این خبر از آن قرار بود که پس از سال‌ها بالا و پایین شدن یکی از صنایع اصلی استان خوزستان با حکم دادگاه به دولت بازگشت. کاربران این مقابله با فساد را حاصل هم‌افزایی‌های مردمی، تلاش کارگران، پیگیری‌های رسانه‌ای، ایستادگی محکم و پیگیری مصرانه نمایندگان مجلس دانستند. کاربران اذعان داشتند که اگر این هم‌افزایی در مسائل دیگر نیز به وقوع بپیوندد می‌تواند مشکلات کشور را بدون نیاز به هیچ بیگانه‌ای حل کرد. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران در این خصوص را بخوانید.
 
علی جعفری:

آزادی هفت‌تپه حاصل زحمات شجاعانه دانشجویان، خون دل‌های کارگران، تلاش نمایندگان جوان مجلس، پیگیری مجدانه دیوان محاسبات و رأی قاطع قوه قضائیه بود. آزاد‌سازی هفت‌تپه نشان داد با هم‌افزایی ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی می‌توان دیو هفت سر فساد را همانند مافیای هفت‌تپه از پا درآورد.

حسین صارمی:

بالاخره هفت‌تپه آزاد شد! درود بر سید محرومان...

علی بهادری جهرمی:

۲۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان (۴۸ /۱ میلیارد دلار) از حق مردم با آزادسازی هفت‌تپه به بیت‌المال بازگشت. حمایت از کارگران و اقتصاد خوزستان، بطلان زد و بند‌های مدیران با مفسدان و عبرت برای سایر غارتگران از نتایج برخورد با مفسد است. «امر خدا اجرا نمی‌شود جز به دست کسی که اهل سازشکاری نباشد». علی (ع)

حاج‌آقا صادق:

میگن آیت‌الله رئیسی باز هم دیوار کشیده؛ این‌دفعه بین هفت‌تپه و چپاولگران و غارتگران بیت‌المال. خلاصه که درسته رأی نیاورد، ولی به وعده‌هاش عمل کرد؛ درست بر خلاف اونی که رأی آورد و به وعده‌هاش عمل نکرد!

سیدنظام‌الدین موسوی:

... و بالاخره هفت‌تپه آزاد شد. گفته بودیم دیر یا زود، حکم خلع ید مالک فاقد اهلیت صادر و دوباره روز‌های خوب به هفت‌تپه بازخواهد گشت. خداقوت به کارگران فهیم و صبور که به همه ما درس عزت و بصیرت دادند؛ و تشکر و سپاس از عنایت ویژه آیت‌الله رئیسی به کارگران و شرکت هفت‌تپه.

محمدامین سلیمی:

هفت‌تپه آزاد شد، اما ماجرای هفت‌تپه‌ها ادامه داره. پیروزی امروزی متعلق به همه کارگرانی است که در برابر یک فساد سازمان‌یافته ملی ایستادند، اخراج شدند، بازداشت شدند، مقاومت کردند و این تجربه را برای ما ساختند تا بتوانیم از بلندای آن مسائل بزرگ‌تری را
فریاد بزنیم...

سیدعلی موسوی:

هفت‌تپه نماد خصوصی‌سازی رانتی، نماد ظلم به طبقه کارگر امروز آزاد شد؛ تا سرآغازی باشد برای برخورد جدی با رانت و فساد خصوصی‌سازی.

سیدراضیه حسینی:

اگر الان در مورد هفت‌تپه یه رأی ناامیدکننده صادر شده بود، تمام تایم‌لاین و گروه‌های توئیتری رو جلد کرده بودیم، ولی خیلی‌ها از کنارِ این رأی مثبت و پرامید، راحت رد شدن؛ مخصوصاً کسانی که تا دیروز از ناامیدی و بی‌سرانجامی و امثالهم می‌گفتن. چی شد به این روز افتادیم؟
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
1
0
هم‌افزایی ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی دیو هفت سر فساد را از پا در می‌آورد
جمله کاملا بی معنی است چرا که در حال حاضر دیو هفت سر که نه دیو 7 هزار سر فساد خود خود دولت روحانی است و در صورت تصحیح آن برای هم افزایی با مردم دیگر دیوی برای از پا در آمدن نمی ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
یعنی چی ؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار