کد خبر: 1046988
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
نظری تذکر داد
عضو شورای شهر تهران، از سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری درخواست کرد که پیش از گرمای هوا نسبت به تغییر الگوی آبیاری فضای سبز شهر به ساعات پایانی روز اقدام کند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: حجت نظری، با اشاره به اینکه سفید بالک‌ها ۳ سال است در تهران مشاهده نشده‌اند، ورود این حشرات را به دلیل اشتباهات مدیریتی دوره گذشته دانست و گفت: با اصلاح پوششش‌های گیاهی و چگونگی جمع آوری شاخ و برگ این حشرات از تهران رفتند.

وی، رفع این مشکل را حاصل ساعت‌ها کار و اصلاح گونه‌های کشت گونه‌های گیاهی برشمرد و از سازمان بوستان‌ها درخواست کرد این روند ادامه یابد که شاهد حضور مجدد سفید بالک‌ها نباشیم.

نظری اظهار داشت: امسال سال کم بارشی داشته‌ایم و احتمال خشکسالی و کاهش سطح آب‌های زیر زمینی بیشتر است که همین دلیل از سازمان بوستان‌ها درخواست می‌کنم که پیش از گرمای هوا نسبت به تغییر الگوی آبیاری فضای سبز شهر به ساعات پایانی روز اقدام کند.

وی ادامه داد: انتقال زمان آبیاری از اوج زمان آبیاری به ساعات پایانی روز می‌تواند به صرفه جویی در مصرف آب و ممانعت از سوختن گیاهان کمک کند، اما متأسفانه بخش نامه قبلی که با پیگیری من اجرا شده و در جریان آن کشت چمن و دیگر گونه‌های غیر بومی و پرمصرف ممنوع شده بود و آبیاری به ۶ عصر تا ۶ صبح فردا موکول شده بود کمتر مورد توجه شهرداری‌ها قرار گرفت. لازم است امسال با توجه به کم آبی موجود نظارت بیشتری صورت گیرد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار