کد خبر: 1046603
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست تاکید کرد اگر رژیم اشغالگر تجاوزات خود را متوقف نکند پاسخی به آن می‌دهیم که انتظارش را ندارد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دنبال شهادت «سعید یوسف عوده» نوجوان فلسطینی که شب گذشته در درگیری با نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنوب شهر نابلس واقع در کرانه باختری به شهادت رسید اعلام کرد که خون پاک این نوجوان فلسطینی هدر نخواهد شد و عملیات انتقام از هر قطره خون او هر چقدر هم طول بکشد از غاصبان گرفته خواهد شد و آن‌ها نمی‌توانند از مجازات فرار کنند.

جهاد اسلامی در ادامه مردم فلسطین را به وحدت و استواری و تداوم قیام قهرمانانه خود فرا خوانده و افزود، از مردم خود می‌خواهیم در دفاع از حقوق سرزمین و مقدسات ثابت قدم باشند؛ زیرا تنها با مقاومت و مبارزه دائم و نامحدود می‌توان در برابر دشمن صهیونیستی ایستاد.

این جنبش فلسطینی تاکید کرد که مقاومت فرزندان قهرمان فلسطین در قدس و کرانه باختری ادامه دارد. در اینجا مردم آزاده فلسطین در قدس امروز نمونه بارز مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی را به نمایش گذاشتند. با وجود تروریسمی که ارتش رژیم اشغالگر علیه قهرمانان فلسطین در پیش گرفته، اما درگیری‌ها همچنان ادامه دارد و ملت فلسطین تصمیم گرفته‌اند تا انتفاضه خود را در ماه رمضان برای حمایت از مقدسات خود و مقابله با شهرک سازی و یهودی سازی قدس و پروژه تخریب محله شیخ جراح ادامه دهند.

جهاد اسلامی در پایان، انتفاضه مردم آزاده فلسطین و در قدس و نابلس و سایر شهر‌ها و روستا‌های کرانه باختری اشغالی را ستوده و تاکید کرد، ادامه اشغالگری و تجاوزات دشمن علیه ملت ما در محله شیخ جراح در قدس اشغالی یک جنگ برای یهودی سازی قدس است؛ اما فرزندان ملت فلسطین با همه قدرت در برابر آن خواهند ایستاد و هرگز در برابر سرکوبگری و تروریسمی که علیه مردم ما در قدس و محله شیخ جراح اعمال می‌شود تسلیم نخواهند شد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین تاکید کرد، اگر این جنگ متوقف نشود و رژیم اشغالگر از تصمیمات خود برای تجاوز علیه فلسطینیان عقب نشینی نکند باید منتظر پاسخی باشد که انتظار آن را ندارد.

شب گذشته نظامیان صهیونیستی تجمع کنندگان در محله الشیخ جراح در قدس اشغالی را به طرز وحشیانه‌ای هدف حمله قرار دادند.

نظامیان رژیم اسرائیل همچنین ۵ فلسطینی را در جریان حمله به تحصن کنندگان در محله الشیخ جراح بازداشت کردند.

در جریان درگیری نظامیان رژیم اشغالگر با فلسطینیان در نابلس یک نوجوان فلسطینی به نام «سعید یوسف عوده» به شهادت رسید.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار