کد خبر: 1046554
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
در آستانه روز جهانی قدس، برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور اعلام شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان موعدی سالانه برای آزادگان و مجاهدان و فرزندان خط مقاومت و آزادی از هیمنه استکبار است تا عهد و میثاق خود را با موضوع بزرگ یعنی موضوع فلسطین تجدید کنند و این موعد حامل یکی از مقدس‌ترین عناوین اسلامی یعنی قدس شریف است. به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های دانش‌آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در روز جهانی قدس به صورت مجازی برگزار خواهد شد. بر اساس اعلام روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور به این شرح است:

ـ با پشت سرگذاشتن تجربه خوب کاروان‌های سرود خیابانی سال گذشته در کشور، امسال نیز این امر را در روز قدس به همراهی دانش‌آموزان سراسر کشور اجرا خواهد شد. دانش‌آموزان با اجرای سرود ایران قوی در محله‌ها و میادین شهر، کاروان‌های خیابانی دانش‌آموزان را تحت عنوان «با کاروان انصار» در روز جمعه همزمان با روز قدس هفدهم اردیبهشت رأس ساعت ۱۷ خواهند داشت.

ـ کد تخفیف ۸۰ درصدی اشتراک یک ماهه تلویزیون اینترنتی سینما مارکت در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد و بین دانش‌آموزان پس از مشاهده دو مستند اورشلیم و قصه‌های قدس مسابقه‌ای در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و جوایز نفیسی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

ـ در قالب ویژه برنامه جشنواره رسانه به مناسبت ماه مبارک رمضان و روز قدس، تولید پادکست صوتی و کلیپ تصویری با موضوع روز قدس و فلسطین توسط دانش‌آموزان صورت می‌گیرد و افراد برتر مورد تقدیر قرار گرفته و جایزه دریافت کنند. دانش‌آموزان می‌توانند برای شرکت در این پویش به کانال و سایت رسانش به آدرس http://resaanesh. ir/ مراجعه کنند.

ـ همچنین دانش‌آموزان می‌توانند در پویشی با نام یک دلیل نفرت از اسرائیل نیز شرکت کنند که طی آن دلیل خود را در قالب ویدئو یا عکس‌نوشت در فضای مجازی با هشتگ #گنبد_پفکی منتشر و آثار خود را در کانال بله به آیدی anjoman_admin@ ارسال کنند. از بین آثار به برگزیدگان این طرح هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.
ـ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت و کانال آینده‌سازان به نشانی ayandehsazaan@ مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار