کد خبر: 1046542
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
سردار قاآنی عنوان کرد
سردار قاآنی، نیروی قدس سپاه را در صف مقدم ایمان و اعتقاد توصیف و تصریح کرد: امروز در هر نقطه از عالم مجاهدان و علاقه‌مندان به فرهنگ مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ما به عنوان الگو و شاخص می‌نگرند و صداقت، معنویت، اخلاق و روحیه برادری را از ما تأثیر می‌پذیرند.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی- سیاسی در نیروی قدس سپاه، باگرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، مسیر اعتقادی فرزندان انقلاب اسلامی و پاسداران را در تداوم راه شهید مطهری برشمرد و گفت: الگو و شاخص‌های رفتاری همه ما و رزمندگان بدون مرز با ایمان، عقیده و خصوصیات اخلاقی و معرفتی این شهید والامقام شکل گرفته و با شهادت ایشان عزم ما در مسیر عقیده، ایمان و عمل به آن راسخ‌تر شده است. امروز نیروی قدس و پاسداران انقلاب اسلامی در صف مقدم ایمان و اعتقاد قرار دارند و در هر نقطه از عالم مجاهدان و علاقه‌مندان به نظام اسلامی و فرهنگ مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ما به عنوان الگو و شاخص می‌نگرند و صداقت، معنویت، اخلاق و روحیه برادری را از ما تأثیر می‌پذیرند.

فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و جبهه دفاع از اسلام و مقاومت، در سخت‌ترین شرایط و بحران‌‎‌ها به فضل الهی و با تکیه بر ریشه‌های معرفتی، بنیان‌های عقیدتی و ایمان راسخ رزمندگان پیروز میدان بوده‌ایم و برخورداری از این مولفه‌های برتر ساز در کنار آموزش‌های مدرن نظامی در نبرد با دشمن متجلی شد و موجب شکست دشمنان و پیروزی حق بر باطل شد. سردار قاآنی اظهارکرد: مکتب ما مکتبی است که بن‌بستی ندارد به دلیل آنکه بر پایه ایمان و اعتقاد است. هر جا بر مدار دین عمل کردیم، خداوند در شرایط سخت و بحرانی به یاری و مدد ما آمد و راه را برای ما باز کرد.

حجت‌الاسلام علی محمدی سیرت، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه هم طی سخنانی در این مراسم با بیان ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری، از علما به عنوان مرزبانان افکار جامعه نام برد و گفت: این دانشمندان مکتب اسلام هستند که با مجاهدت در میدان ایمان و عقیده از یورش ابلیس و پیروانش و تسلط بر اسلام صیانت و پاسداری می‌کنند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در ادامه اظهار کرد: عزت و اقتدار نظام اسلامی ما در این است که رزمندگان بدون مرز و پاسداران ایمان و عقیده و امنیت در میدان هستند و در میدان جهاد به شهادت می‌رسند. شخصیت‌های بزرگی همچون شهید مطهری و شهید سلیمانی هم همواره در میدان بودند و در راه خدمت به مردم و برای اعتلای امت اسلامی مجاهدت کردند تا به شهادت رسیدند. محمدی با اشاره به انتشار مجرمانه فایل صوتی اخیر اظهار کرد‌: اینکه کسانی شهید و عالم سربلند و سرافرازی، چون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را مورد بی انصافی قرار داده و در پشت پرده طوری حرف بزنند و در موضع رسمی شکل دیگر، عملی منافقانه و ناپسند است. اشتباه بزرگ آنان این بود که خود را مقابل قهرمان امت اسلام و قهرمان بین المللی محور مقاومت شهید سلیمانی عزیز قرار دادند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار