کد خبر: 1046493
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر و در آن اعلام کرد: در شرایطی که امکان حضور خیابانی فراهم نیست، ضرورت دارد در فضای مجازی، نسبت به تبیین جنایات اسرائیل از یک سوء و تبیین دستاوردهای مقاومت برای نسل جوان کار شود.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

((سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ))

با گذشت بیش از چهل سال از ابتکار حکیمانه، راهبردی و دوراندیشانه حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» اینک قدس از هر زمان دیگر به لحظه رهایی از چنگال صهیونیست‌های کودک‌کش نزدیک‌تر شده است. «روز قدس» یکی از گران سنگ‌ترین یادگاران حضرت روح‌الله رهبر کبیر انقلاب اسلامی به حساب می‌آید.

اگر تا پیش از انقلاب اسلامی، سرکردگان رژیم جعلی اسرائیل در تکاپوی اشغال سرزمین‌های اسلامی برای تشکیل حکومت رویایی از نیل تا فرات بودند؛ هم اینک با گذشت ۴۲ سال از عمر با برکت این انقلاب الهی، فروپاشی و نابودی این رژیم جعلی به دغدغه اصلی صهیونیست‌ها تبدیل شده است. تحولات ۴۲ سال گذشته در منطقه راهبردی غرب آسیا، نشان داد، هدف‌گذاری حضرت امام خمینی (رحمه ا... علیه) مبنی بر محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار، یک هدف‌گذاری الهی، آرمانی و کاملا دست یافتنی است.

آن عزیز سفر کرده به ملکوت اعلی، روز قدس را به عنوان راهبردی برای تحقق این هدف مقدس تعیین کردند و اکنون این روز، فراتر از مرزهای ایران و حتی فراتر از مرزهای جهان اسلام، به یک روز جهانی تبدیل شده، تمامی آزادیخواهان و عدالتخواهان جهان، به دنبال نابودی رژیم صهیونیستی و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال ظالمان ستم پیشه هستند. جبهه مقاومت روز به روز، حلقه محاصره را بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی تنگ‌تر می‌کند و این رژیم، با اندک اقدامات تاکتیکی، هرگز قادر به رهایی خود از مرگ قطعی نیست. سپهسالار میدان مقاومت با بیش از دو دهه مجاهدت در این میدان، با تشکیل لشگر بین‌الملل اسلامی از شرق مدیترانه تا دریای سرخ و عرب، تمامی راه‌های فرار رژیم صهیونیستی از خطر نابودی را مسدود کرده است.

شهید حاج قاسم سلیمانی با تبدیل سنگ‌های در دستان فلسطینی‌ها به انواع موشک‌ها، قدرت نظامی صهیونیست‌ها را ناکار آمد ساخت. اینک نه تنها قدرت نظامی صهیونیست‌ها، بلکه قدرت نظامی آمریکایی‌ها هم در برابر مقاومت و نظام جمهوری اسلامی و قدرت دفاعی ایران ناکارآمد شده است. آمریکا روند افول قدرت را با شتاب طی می‌کند و متحدین آن در منطقه همانند سعودی‌ها، در باتلاق یمن گرفتار شده‌اند.

آری تحولات داخلی در سرزمین‌های اشغالی، غزه، لبنان، سوریه، عراق و یمن، همگی از روند حتمی نابودی رژیم صهیونیستی خبر می‌دهد. مقاومت و بیداری اسلامی یک واقعیت پر افتخار، و این افتخار بزرگ از برای ملت انقلابی ایران و رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است. رهبر حکیمی که با راهبری‌های راهبردی خود، صهیونیست‌ها را به ایستگاه نابودی نزدیک‌تر کرده است. و همه این‌ها از برکات روز قدس است و بر همین اساس، باید این روز را گرامی داشت.

هر چند به دلیل شرایط کرونایی، امکان برپایی راهپیمایی روز قدس همانند گذشته فراهم نیست؛ لکن برای تمامی علاقمندان به آرمان فلسطین و قدس شریف، ضرورت دارد؛ با استفاده از شیوه‌ها و روش‌های دیگر و به خصوص با استفاه از قابلیت‌های فضای مجازی، روز قدس را گرامی داشته، نسبت به تبیین جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی از یک سوء و تبیین دستاوردهای مقاومت برای نسل جوان از دیگر سوء همت گمارند.

هیأت رزمندگان اسلام با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود در سراسر کشور، همانند سال‌های گذشته این روز را گرامی خواهد داشت و دیگران را نیز به این امر مهم فرا می‌خواند. در شرایطی که امکان حضور خیابانی برای مراسم روز قدس فراهم نیست، مهم‌ترین رویکرد در گرامی داشت روز جهانی قدس، باید رویکرد تبیینی و تحلیلی باشد. در حالی که دشمنان تلاش می‌کنند با جنگ شناختی و القای تحلیل‌های نادرست و تحریف وقایع تاریخی، بر سیاست اسلامی، انقلابی و عقلانی جمهوری اسلامی در قبال موضوع مقاومت و فلسطین شبهه آفرینی کنند، ضرورت دارد تا صاحب نظران، اهل خطابه و اهل قلم، نسبت به تبیین و تحلیل هم سویی این سیاست‌ها با منافع ملی بر اساس منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار