کد خبر: 1046492
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
با حضور سردار سلیمانی؛
آیین تکریم و معارفه معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با حضور سردار غلامرضا سلیمانی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیین تکریم و معارفه معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با حضور سردار غلامرضا سلیمانی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین جیحونی، معاون سابق تعلیم و تربیت سازمان بسیج ضمن تشکر از سردار سلیمانی گفت: خداوند را شاکرم که خدمت در این نهاد مقدس و الهی را نصیبم کرد و توفیق داد در کسوت لباس مقدس روحانیت در حوزه‌های مختلف تعلیم و تربیت سپاه و بسیج خدمتگزاری داشته باشم.

وی افزود: تقدیر و تشکر می‌کنم از فرمانده محترم کل سپاه، و نماینده محترم، ولی فقیه در سپاه، هیات رییسه سازمان، مسئول نمایندگی، ولی فیقه در سازمان بسیج، که انصافا با نگرش‌های بسیار دلسوزانه و پیگیرانه خصوصا در دوره فرماندهی سردار سلامی و سردار سلیمانی، که امر خطیر تعلیم و تربیت پس از یک دوره فطرت، امروز جایگاه ارزشمندی در سند ده ساله بسیج پیدا کرده است؛ و بار تکلیفی ما را چند چندان کرده است.

جیحونی ادامه داد: جا دارد از همه مدیران استان‌ها و نواحی، مدیران و کارکنان ستاد سازمان بسیج، و همه عزیزان همراه و همکار در این عرصه از اساتید، استادیاران، سرمربیان، مربیان و سرگروه‌ها تا برادران و خواهران بسیجی در پایگاه‌های مقاومت که با روحیه بسیجی و انقلابی در این مسیر قدم برداشتند تقدیر و تشکر کنم.

سپس حجت الاسلام و المسلمین رضایی معاون جدید تعلیم و تربیت بسیج ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: از زحمات برادر حجت الاسلام و المسلمین جیحونی در دوران سخت تعلیم و تربیت و صالحین که از نزدیک شاهد زحمات ایشان بودم، که در دوران حفظ و مقاومت و ایسادگی با تدبیر و مقاومت و گفتن حرف حق این سنگر مهم را به درستی سنگربانی کردند. صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. ان شالله هرکجا که هستند موفق و موید باشند.

وی افزود: از همه دوستان در سپاه‌های استانی، مدیران و همکاران در معاونت تعلیم و تربیت ستاد سازمان و سایر معاونت ها، و به خصوص هیات رییسه سازمان صمیمانه می‌خواهم تا در این مساله خطیر ما را کمک کنند.

در پایان این مراسم ریاست سازمان بسیج در راستای تقدیر از زحمات چهارساله به حجت الاسلام و المسلمین جیحونی در معاونت تعلیم و تربیت، لوح سپاسی را تقدیم کرده و حکم مسئولیت حجت الاسلام و المسلمین رضایی را به ایشان اعطا کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار