کد خبر: 1046390
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
امام جمعه نورآباد:
حجت الاسلام خانی با اشاره به نقش آفرینی حوزه علمیه در حوادث تاریخ ساز گفت: امروز نیز نیاز جنبش های اسلامی حوزه علمیه کارآمد است.

به گزارش خبرنگار جوان از لرستان، حجت الاسلام محمدیوسف خانی، ظهر امروز در سومین جلسه همایش فصلی طلاب وروحانیت شهرستان دلفان که در مصلی شهرستان دلفان برگزار شد، گفت: نقش حوزه های علمیه وروحانیت شیعه درتمام حوادث تأثیر گذار تاریخ  نقش بی بدیل و ستودنی بوده است.

امام جمعه دلفان به تبیین جایگاه علما و روحانیت شیعه درحوادت تأثیر گذار تاریخ و معادلات سیاسی جهان امروز اشاره کرد و افزود: دستاوردهای نظام درحوزه های مختلف و نقش روحانیت منطقه در شکل گیری انقلاب در تاریخ بی نظیر بوده است.

وی در ادامه به تشریح رسالت حوزه های علمیه در جامعه پردازی و تمدن سازی نوین  اسلامی پرداخت و اظهارداشت: نیاز جنبش های اسلامی و آزادی خواه جهان به حوزه های علمیه  کارآمد و آشنا به دانش روز در فضای عمومی و رسانه های ارتباط جمعی یک امر ضروری  و قابل تأمل است.

مشارکت حداکثری مردم  کارآمدی نظام را تقویت و دشمنان نظام را ناامید خواهد کرد

حجه الاسلام خانی در ادامه به اهمیت انتخابات  ریاست جمهوری و شورای شهر و روستاها اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم  کارآمدی نظام را تقویت و دشمنان نظام را ناامید خواهد کرد.

وی عنوان داشت: حضور حداکثری مردم  پای صندوق‌های رأی کارآمدی نظام را افزایش داده و سبب می‌شود منتخب مردم با پشتوانه قوی از آرا مردمی در احقاق حقوق وخدمت به کشور و مصالح ملت در دنیای امروز وضعیت کشور را در جهان ارتقا دهد.

وی با اشاره به ویژگی‌های مدیر تراز انقلاب بیان کرد: فرد مؤمن، متعهد، پاک دستی که روحیه امید، نشاط و انقلابی‌گری در او وجود داشته باشد گزینه مناسبی برای حضور درمدیریت کشور است و ضروری است که در فضای سالم انتخابات مورد حمایت قرار گیرد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار