کد خبر: 1046362
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان :
حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی درجلسه هماهنگی اجرائی همایش مکتب اخلاقی اصفهان از برگزاری این همایش در مرداد۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تسلیت ایام شهادت حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام و گرامیداشت لیالی پرخیر و برکت قدر وگرامیداشت 12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مطهری (ره) و روز معلم ، به هماهنگی های اجرائی مربوط به برگزاری همایش مکتب اخلاقی اصفهان توسط انجمن مفاخر استان اشاره کرد و افزود: طبق پیش بیني‌های صورت گرفته این همایش در اویل مردادماه1400 با هماهنگی مراکز علمی و فرهنگی استان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به جلسات قبلی و پیشنهادات  قبلی مکان برگزای این همایش در مدرسه علمیه حضرت امام صادق علیه السلام(چهارباغ) پیش بینی شده است.

دبیر انجمن مفاخر استان اصفهان تصریح کرد:‌ در ایام برگزاری همایش پنل های علمی با حضور صاحب نظران وکارشناسان در حوزه علمیه ، دانشگاه ها و صداوسیما برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین علاوه بر حضور شخصیت های  علمی از حوزه ، دانشگاه ، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته برخی از مسئولان کشوری و استانی نیز به این همایش پیام خواهند همچنین در پخش زنده این برنامه بصورت مجازی از سخنرانی استادان حوزه و دانشگاه و مسئولان در این همایش بهرمند خواهیم شد.

حجت الاسلام معتمدی درجلسه هماهنگی همایش مکتب اخلاقی اصفهان با تاکید بر اینکه لازم است تا زمان برگزاری همایش نسبت آماده سازی نهایی کتب و مقالات وسایر منشورات مربوط به همایش مکتب اخلاقی اصفهان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای هماهنگی و همکاری های لازم به ویژه درزمینه های تبلیغاتی و رسانه ای آمادگی کامل دارد.

وی در ادامه افزود : استان اصفهان همانطور که در مکتب اخلاقی دارای جایگاه ویژه‌ای است در رابطه با مکاتب دیگر همچون فقه و تاریخ نیز از جایگاه شاخصی برخوردار است و لازم است در جلسه آتی هیات امناء انجمن مفاخر فرهنگی استان به این موارد هم توجه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر برگزاری منظم و مستمر جلسات ستاداجرائی تا زمان برگزاری همایش، اظهار کرد: بسیاری از اساتید و مفاخر استان و همچنین برخی از نهادها و سازمان ها علاقه‌مند هستند که در برگزاری این همایش مشارکت داشته باشند که این موضوع هم در غنای همایش و هم در مقبولیت همایش تاثیرگذار خواهد بود.

در ادامه جلسه که هریک از اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون چگونگی برگزاری همایش مکتب اخلاقی اصفهان پرداختند.

خاطرنشان می‌شود، جلسه هماهنگی اجرائی همایش مکتب اخلاقی اصفهان با حضور حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر انجمن مفاخر فرهنگی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد سجادی ،حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اخوان، دکتر علی کرباسی زاده ، دکتر محمدحسین ریاحی ، علی حاجی زکی سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل، رضا مهندسی رئیس گروه فرهنگی اداره کل و آذرمیدخت فرهیخته والا مسئول دبیر خانه انجمن مفاخر استان اصفهان 12 اردیبهشت 1400در اداره کل  برگزار شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها