کد خبر: 1046357
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
شهردار اصفهان:
قدرت اله نوروزی از اجرای مصوبه اهدای کمک و مساعدت به متقاضیان اخذ پروانه ساختمانی، گواهی پایان کار و عدم خلاف در سال 1400 خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،شهردار اصفهان با اشاره به اینکه از امشب ایام پرفضیلت قدر آغاز می شود، اظهار کرد: روز جهانی کارگرو روز معلم این مناسبت ها را به همه کارگران و معلمان تبریک می گویم. معلمان در شرایط کرونایی استوار تلاش می کنند و تلاشگران خدمات شهری و عمران و آبادانی شهر هم در پروژه های عمرانی و خدماتی در مناطق 15 گانه به صورت شبانه روزی و در خاموشی و دور از چشم مردم کار و تلاش می کنند.

وی ادامه داد: امسال هم با تقدیم لایحه از سوی شهرداری، تصویب شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری اصفهان مانند سال قبل رشد قیمت تراکم ساختمانی به نسبت سال 99 در یک جدول پلکانی مشمول مساعدت هایی شد که در بازه های دو ماهه اعمال می شود. 

شهردار اصفهان افزود: متقاضیان پروانه ساختمانی، پایان ساخت یا گواهی عدم خلاف (جرائم ماده 100) اگر در دو ماه اول سال تقاضای خود را اعلام کنند، پرداخت آنها طبق تعرفه سال 99 خواهد بود.

وی ادامه داد: این مسئله عطف به گذشته هم می شود یعنی اگر فردی در فروردین قبل از این مصوبه پروانه گرفته باشد، می تواند از شرایط مورد اشاره استفاده کند.

نوروزی تصریح کرد: براساس این مصوبه از فروردین تا 31 اردیبهشت اهدای 100 درصد رشد تراکم سال 1400 نسبت به سال 99 اجرا می شود.

وی افزود: از خرداد تا 31 تیرماه اهدای 80 درصد رشد تراکم سال 1400 نسبت به سال 99، از مرداد تا 31 شهریور اهدای 60 درصد، از مهر تا 30 آبان ماه اهدای 40 درصد و از آذر تا 30 دی ماه اهدای 20 درصد رشد تراکم سال 1400 نسبت به سال 99 خواهیم داشت و در پایان سال 100 درصد افزایش قیمت امسال را باید پرداخت کنند.

شهردار اصفهان اضافه کرد: امشب بعد از اذان مغرب به اداره ارتباطات مردمی و سامانه پاسخگویی مردمی شهرداری اصفهان (137) خواهیم رفت تا در ادامه برنامه های گذشته، مستقیما پاسخگوی تماس های مردمی باشیم. تاکنون یکصد نفر برای تماس تلفنی ثبت نام کرده اند و امیدواریم بتوانیم با پاسخگویی، مشکلات آنها را حل کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار