کد خبر: 1046354
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان خبر داد؛
شهرام عالی‌وند، مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنامه فولاد، با اعلام این خبر افزود: با همت و تلاش تمام نیروهای تولیدی و پشتیبانی و با تکیه بر توان داخلی، همراه با برنامه‌ریزی و مدیریت فرایندها، رکورد ماهیانه تولید در خط نورد سرد به ۲۱ هزار و ۵۵ تن ارتقا یافت.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیرافزود: با ثبت این رکورد بار دیگر کارکنان غیرتمند فولاد امیرکبیر کاشان، طنین «ما می‌توانیم» را تکرار کردند و توانستند رکورد ماهانه قبلی خط نورد سرد را که در آذرماه ۹۹ و به مقدار ۲۱ هزار و ۴۴ تن بود بهبود بخشند.

وی در ادامه خطوط تولید این شرکت را واحدهای اسیدشویی، نورد سرد، گالوانیزه و آنیل معرفی و تصریح کرد: در سال گذشته، با وجود همه‌گیری کرونا و تعطیلی شرکت به مدت ۲۳ روز در فروردین‌ماه آن سال، با همت و تلاش مضاعف همکاران شرکت و با برنامه‌ریزی دقیق، تعمیرات دوره‌ای و جلوگیری از توقف خطوط تولید، رکوردهای جدیدی به ثبت رساندیم.

شهرام عالی‌وند، ظرفیت اسمی خطوط تولید ورق گالوانیزه در سال ۱۳۹۹ را ۱۵۵ هزار تن عنوان کرد و افزود: با افزایش بهره‌وری در این شرکت، بنا داریم ظرفیت این واحد را به ۱۶۰ هزار تن در سال افزایش دهیم، ضمن این‌که ظرفیت تولید در نورد سرد در حال حاضر ۲۲۷ هزار تن است و در تلاشیم این رقم را در سال ۱۴۰۰ به ۲۴۰ هزار تن ارتقا دهیم.

مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان این دستاورد مهم را به خانواده بزرگ فولاد امیرکبیر کاشان و ذی‌نفعان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با تلاش کلیه همکاران، روند افزایش تولید شرکت تداوم یابد.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر