کد خبر: 1046252
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
سرمربی تیم پیکان تهران می‌گوید به خاطر منافع ملی اعتراضی به برنامه پراکنده مسابقات لیگ برتر ندارد.
مهدی تارتار درباره شرایط تیم پیکان در وقفه ایجاد شده لیگ برتر اظهار کرد: شرایط فنی تیم ما خوب است. با وجود تعطیلی پیش آمده به خاطر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، اما سعی کردیم بازیکنان از نظر فنی در شرایط خوبی باشند. برنامه‌های تمرینی مان را جلو بردیم و عصر شنبه نیز یک بازی دوستانه با پدیده مشهد داشتیم و قرار است عصر امروز (یکشنبه) نیز یک بازی دیگر را با این تیم انجام بدهیم که این دو مسابقه به ما کمک زیادی انجام می‌دهد.

وی درباره دیدار دوستانه با پدیده و تاثیرش در قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه گفت: بازی خوبی با پدیده انجام دادیم. ما در ورزشگاه کارگران میهمان شهرخودرو بودیم و قرار است امروز ما میزبان آن‌ها باشیم. جا دارد از کادرفنی تیم شهرخودرو و در راس آن سیدمهدی رحمتی تشکر کنم. زمین ورزشگاه کارگران هم باکیفیت بودیم و دو تیم فوتبال روانی را انجام دادند. با اینکه مسابقه دیروز را ما بردیم، اما در بازی‌های دوستانه نتیجه ملاک نیست. ما در این مسابقه ترکیبی را آزمایش می‌کردیم تا شرایط دست‌مان بیاید. در بازی‌های دوستانه می‌شود ریسک کنیم و بد هم نبود. مهم شکل کارمان بود که برایمان راضی کننده است.

تارتار با اشاره به تعطیلی‌های پرتعداد لیگ برتر اظهار داشت: به هر حال منافع ملی برای ما اهمیت دارد و باید به خاطر سربلندی کشور عزیزمان این نوع برنامه ریزی را تحمل کنیم. خداراشکر پرسپولیس، استقلال و تراکتور به عنوان سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا سربلند بودند و صعود آن‌ها به دور بعدی را تبریک می‌گویم. حالا که سه تیم ایرانی به دور بعد رسیدند، تمام امید ما به تیم ملی است و امیدواریم تیم ملی نیز بتواند در مسابقات مقدماتی جام جهانی مقتدر ظاهر شود و به دور بعد صعود کند. ما به خاطر تیم ملی تابع فدراسیون فوتبال و برنامه ریزی سازمان لیگ هستیم و اعتراضی نمی‌کنیم. امیدوارم شرایط برای صعود تیم ملی هموار شود.

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا در ادامه لیگ برتر هم به بازیکنان جوان اعتماد می‌کنید، خاطرنشان کرد: به هر حال ما آکادمی قدرتمندی در باشگاه پیکان داریم. روزی که هدایت پیکان را برعهده گرفتم، واقعا تصور نمی‌کردم اینقدر بازیکنان بااستعدادی در این باشگاه باشند که محصول آکادمی پیکان هم هستند که این هم به مدیریت باشگاه و در راس آن آقای اکبر محمدی برمی‌گردد.

تارتار همچنین گفت: در مدتی که در باشگاه پیکان حضور دارم، آقای اکبر محمدی را یک مدیر پرانرژی دیدم که از همه نظر پای کار ایستاده و برای موفقیت تیم تلاش می‌کند. ما از ابتدای فصل با وجود آقای محمدی و اعضای هیات مدیره هیچ دغدغه مالی نداشتیم که جای تشکر دارد. تنها دغدغه کادرفنی در باشگاه پیکان مسائل فنی است و این نشان دهنده عملکرد خوب تیم پشتیبانی و مدیریتی باشگاه است.

سرمربی پیکان در بخش دیگری از صحبت هایش خاطر نشان کرد: ما کماکان از جوان‌های خود استفاده می‌کنیم، چون آن‌ها بسیار مستعد و جویای نام هستند. این بازیکنان آینده‌ای بزرگ پیش رویشان است و همین حالا نیز با تلاش‌هایی که مجموعه باشگاه انجام داده برخی تیم‌های لیگ برتری به سراغ‌شان آمده اند. همه اعضای باشگاه پیکان نیز از بزرگ شدن این بازیکنان لذت می‌برند و اگرچه شاید از بازی دادن به این نفرات متضرر هم بشویم، اما اینکه نفراتی را به فوتبال ایران معرفی می‌کنیم، برایمان لذت بخش است.

وی افزود: پیکان امسال یک مجموعه بی حاشیه و یکدست است که از مدیریت و کمیته فنی و پرسنل باشگاه گرفته تا اعضای کادرفنی و اجرایی و بازیکنان همه یکدل و هماهنگ برای موفقیت تلاش می‌کنند و نتیجه این کار تیمی نیز حالا کاملا مشخص شده است.

تارتار درباره دیدار پیکان مقابل تراکتور در هفته بیست و دوم لیگ برتر بیان کرد: باید به مجموعه تراکتور به خاطر صعود شیرینی که به دور بعدی لیگ قهرمانان داشتند، تبریک بگویم. تراکتور بازی‌های خوبی را در بازی‌های آسیایی ارائه کرد و در نهایت هم تنها تیم بدون شکست مسابقات لقب گرفت. رسول خطیبی واقعا تراکتور را دگرگون کرده و باید به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. تراکتور بزرگ و قابل احترام است، اما ما نیز میزبان هستیم و می‌خواهیم نتیجه بگیریم. امیدوارم بازی خوبی باشد و در نهایت به هدفی که داریم برسیم و با نتیجه‌ای خوب زمین را ترک کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار