کد خبر: 1046191
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴
زن جوان و کودک پنج ساله در جریان دو حادثه رانندگی در تهران جان باختند.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در مورد اولین حادثه توضیح داد: ساعت هشت صبح روز گذشته مأموران پلیس راهور تهران از حادثه رانندگی در شمال به جنوب بزرگراه اشرفی اصفهانی بعد از پل شهیدحکیم با خبر شده و در محل حاضر شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد که زنی حدوداً ۳۶‌ساله هنگام عبور از عرض بزرگراه در تصادف با خودروی پژو ۲۰۶ عبوری دچار حادثه شده و به علت شدت جراحت جانش را از دست داده است.

سرهنگ مؤمنی گفت: علت حادثه بی‌احتیاطی عابرپیاده به دلیل عدم استفاده از پل عابرپیاده و عبور غیرمجاز از سطح بزرگراه اعلام شده است. وی به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا در صورت مشاهده هرگونه خطر بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند.

وی ادامه داد: استفاده نکردن عابران پیاده از پل‌های عابر یا محل‌های مجاز می‌تواند خطرات جانی به همراه داشته باشد.

مرگ کودک در تصادف با وانت

سرهنگ مومنی در توضیح دومین حادثه هم گفت: ساعت ۱۹:۱۰ شامگاه شنبه مأموران پلیس راهور از حادثه رانندگی در محله آزادشهر با خبر شده و در محل حاضر شدند. بررسی‌ها نشان داد که کودک پنج‌ساله در تصادف با خودروی وانت عبوری فوت شده است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد که حادثه به علت عدم توجه به جلو راننده وانت رقم خورده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار