کد خبر: 1046141
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از کارگران به عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور یاد کرد و گفت: بدون این قشر اقتصاد رشد نخواهد کرد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در در نشست با نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز کارگر گفت: کار کردن یک نوع عبادت است که باید به یک گفتمان تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند، افزود:  تجلیل از کار و کارگر ارزش است، بدون کارگران اقتصاد کشور رشد نخواهد کرد.

وی به نقش کارگران در هشت سال دفاع مقدس و به زانو درآوردن رژیم طاغوت اشاره کرد و گفت: کارگران و جامعه کارگری، جامعه ای متدین و انقلابی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه کارگران باید از حقوق متناسب با کار بهره مند شوند، اظهارداشت: برخورداری از این حقوق با تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها محقق خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه الزامات مورد نیاز کارگران باید معرفی و تأمین شود، امنیت شغلی و تأمین منابع کارگران و رسیدگی به امور معیشتی آنها  ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: رسیدن حقوق کارگری به یک نقطه مطلوب، نیازمند یک نگاه ملی است.

وی با اشاره به وجود یک هزار و ۳۸۰ کارگاه تولیدی در لرستان عنوان داشت: از این تعداد ۳۰ درصد آنها تعطیل است و مابقی زیر ۵۰ درصد فعال هستند، برای تحقق شعاار سال، رفع مشکل بیکاری و مشکلات اقتصادی باید  مشکلات بررسی و برطرف شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار