کد خبر: 1046123
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
رئیس دادگستری اشتهارد خبرداد
رئیس دادگستری اشتهاردگفت : با ورود دستگاه قضایی، از تعطیلی 14 واحد تولیدی در شهرستان اشتهارد جلوگیری شد.

بستامی به تشریح اقدامات انجام شده توسط مجموعه قضایی این شهرستان در زمینه حمایت از واحدهای تولیدی پرداخت و گفت: امسال نیز با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»‌ به عنوان شعار سال و راهبرد نظام قرار گرفته و جزو تکالیف مسئولان قرار دارد.
وی افزود: دادگستری شهرستان نیز در راستای عمل به منویات معظم له و اجرای محور اول«برنامه‌های مرتبط با حوزه اقتصاد» از برنامه های تحول قضایی دادگستری کل استان البرز وارد عمل شده و به منظور پشتیبانی از تولید و رفع مشکلات و موانع تولید، از خلع ید و قلع قمع 14 واحد تولیدی جدید با صدور تصمیم قضایی شایسته در شهرستان اشتهارد جلوگیری بعمل آمد.
وی در ادامه داد: از این 14 واحد تولیدی، 2 واحد به بهره برداری رسیده بود که تعداد شاغلان آن حدود 100 نفر بود و 12 واحد تولیدی دیگر نیز در حال راه اندازی و بهره‌برداری بودند که می توانند زمینه اشتغال بیش از 400 نفر را به صورت مستقیم فراهم کنند.
علی بستامی متذکر شد: چنانچه خلع ید و قلع و قمع در خصوص این واحدهای تولیدی انجام می شد خسارت بعضا جبران ناپذیری به این 14 واحد تولیدی وارد شده و موجب از بین رفتن ظرفیت اشتغال مستقیم بیش از 500 کارگر در این شهرستان می شد.
وی در پایان بر حمایت‌های همه جانبه دادگستری شهرستان اشتهارد از صاحبان صنایع و توسعه اقتصادی شهرستان به عنوان قطب صنعتی استان و کشور تاکید کرد و گفت: صنعتگران، رزمندگان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند لذا پشتیبانی و مانع زدایی در کنار سایر وظایف و تکالیف قانونی بیش از پیش مد نظر این مجموعه خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار