کد خبر: 1046011
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
هفته هشتم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار شد که تیم سن ایچ ساوه همچنان شانس نخست قهرمانی است و در یک صورت می‌تواند عنوان «قهرمان زودهنگام» این رقابت‌ها را از آن خود کند.
 در هفته هشتم دور نهایی لیگ برتر فوتسال شب گذشته سه مسابقه برگزار شد. تیم درنشین سن ایچ ساوه در دیداری حساس برابر مس سونگون (رده دوم جدول) به نتیجه تساوی ۲-۲ رسید. گیتی پسند که در رده سوم قرار دارد، فرصت بزرگی را برای پس گرفتن صدر جدول از دست داد و با نتیجه یک به ۲ برابر فرش آرا مشهد شکست خورد.

دیدار کراپ الوند و مقاومت البرز هم با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده البرز تمام شد.

با نتایج شب گذشته، تیم سن ایچ با ۱۷ امتیاز صدرنشین است و مس سونگون و گیتی پسند به ترتیب با ۱۶ و ۱۴ امتیاز دوم و سوم هستند.


تصویری از شادی بازیکنان سن ایچ در بازی با مس

در حال حاضر دو هفته دیگر از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال باقی مانده است. هفته بعد تیم سن ایچ در دیداری بسیار حساس میزبان گیتی پسند است. نتیجه این مسابقه می‌تواند تا اندازه زیادی در تعیین قهرمان این فصل از مسابقات تاثیرگذار باشد. علاوه بر این، نتیجه دیدار مس سونگون با مقاومت البرز تعیین کننده است.

قهرمان این فصل از مسابقات یک هفته زودتر از پایان لیگ در صورتی مشخص می‌شود که سن ایچ برابر گیتی به پیروزی برسد و مس مقابل مقاومت شکست بخورد. رقم خوردن نتایج دیگر در این دو مسابقه، کار تعیین قهرمان را به هفته دهم و پایانی این رقابت‌ها می‌کشاند.

هدایت تیم سن ایچ بر عهده جواد اصغری مقدم است و وی تا اینجای کار موفق شده گوی صدرنشینی را از علی افضل (سرمربی مس) و وحید شمسایی (سرمربی گیتی پسند) برباید.

برنامه هفته نهم لیگ برتر فوتسال و جدول رده بندی این مسابقات به ترتیب زیر است:

پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت؛ ساعت ۲۲

* کراپ الوند - فرش آرا مشهد
* مقاومت البرز - مس سونگون
* سن ایچ ساوه - گیتی پسند اصفهان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار