کد خبر: 1045960
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با شکست آلومینیوم اراک به جدول مسابقات بر می‌گردیم.
سیروس پورموسوی در گفتگو با ایسنا به شرایط فعلی تیمش اشاره کرد و افزود: با شروع نیم‌فصل دوم علیرغم اینکه مشکلات زیادی داشته‌ایم با بازیکنان به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که برای خوشحالی مردم و هواداران مشکلات را کنار بگذاریم و برای شاد کردن دل آن‌ها از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنیم. سعی می‌کنیم به بازی و خوشحال کردن آبادانی‌ها فکر کنیم.

صنعت نفت در سه دیدار گذشته لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب کرده که پورموسوی دراین‌باره می‌گوید: بازیکنانم تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشته‌اند و بازی‌های خوبی هم به نمایش گذاشته‌ایم، اما متأسفانه به نتیجه‌گیری منجر نشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ما در مقابل تیم گل گهر سیرجان یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشتیم، ولی متأسفانه نتیجه نگرفتیم.

وی روند تیمی صنعت نفت را خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم با شکست آلومینیوم اراک به جدول مسابقات برگردیم.

پورموسوی در خصوص اینکه هواداران آبادانی با روند فعلی عدم نتیجه‌گیری صنعت نفت نگران سقوط این تیم ریشه‌دار هستند، گفت: خطر سقوط به‌هیچ‌وجه ما را تهدید نخواهد کرد و مطمئناً به آنجا نمی‌رسیم و گفتم در آینده تیم به مسابقات برمی‌گردد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به اینکه گفته می‌شود مشکلات مالی تیمش رفع شده، اظهار کرد: بخشی از مطالبات پرداخت شده و امیدواریم در آینده مسئولین به تعهدات خود عمل کنند.

وی همچنین در خصوص نتایج فولاد خوزستان در آسیا گفت: در این دوره فولاد یک اکیپ خیلی خوب بود، اما می‌توانست بهتر هم باشد.

پورموسوی اضافه کرد: صعود حداقل انتظاری بود که از فولاد می‌رفت، اما بی‌تجربگی در آسیا باعث شد که دور برگشت نتواند نتایج لازم را بگیرد.

به گزارش ایسنا، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، تیم‌های خیبر خرم آباد و صنعت نفت در استادیوم تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل بهرام احمدی به سود شاگردان عبدالله ویسی به پایان رسید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار