کد خبر: 1045736
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان:
فاطمه شفیعی از رونمایی سه محصول "رساموز"، "نشریات درنگ" و 20 موشن گرافی "پیام و سیما" در هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیر فرهنگسرای رسانه  شهرداری اصفهان در این باره اظهار داشت:  مجموعه "رساموز"  ترکیب 20 کلیپ آموزشی در حوزه سواد رسانه ای است که با هدف ارتقا سواد رسانه ای با بهره مندی از بهترین اساتید کشور تهیه شده و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که به عنوان زیست دوم مردم شناخته می شود، منتشر خواهد شد.

وی افزود: تشخیص اخبار فیک، مدیریت استفاده از فضای مجازی و آسیب ها و فرصت های مجازی مهم ترین محور برنامه رساموز است که به پاتوقی برای دانستنی های رسانه تبدیل شده و در خانه جوان رونمایی می شود.

وی با اشاره به تهیه 20 دوره موشن گرافی با موضوع حقوق کودک در فضای رسانه گفت: دو شخصیت پیام و سیما در این موشن ها خلق شده اند که به ارائه 20 شعار و پیام کوتاه درباره حقوق کودکان در فضای مجازی می پردازند که از آن جمله می توان به مواردی شامل عدم باز کردن حساب رسانه ای به نام کودکان، منتشر نکردن تصاویر کودکان، عدم استفاده از کودکان برای رونق کسب و کار اشاره کرد.

شفیعی تصریح کرد: نشریه الکترونیک درنگ به صورت ماهنامه با محویت کودک و نوجوان در فضای مجازی منتشر می شود که هر شماره به موضوعی می پردازد که مجموعه این نشریه ها نیز در یک مجموعه ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۵۵۴۴۰۹۶ تماس حاصل کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر