کد خبر: 1045667
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: ورزشکاران شانس کسب مدال در توکیو در صورت حفظ و ارتقای رکورد خود، علاوه بر دریافت حقوق ماهیانه، پاداش نیز دریافت خواهند کرد.
هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور ایجاد انگیزه و افزایش رکورد ورزشکاران شانس کسب مدال طلا، نقره و برنز در پارالمپیک توکیو، ورزشکاران پارالمپیکی علاوه بر حقوق ماهیانه، می‌توانند پاداش ویژه هم دریافت کنند به شرط آن که تا زمان اعزام به توکیو علاوه بر حفظ آمادگی بدنی، رکورد خود را نیز افزایش دهند و این ارتقا از سوی کادر فنی و آکادمی ملی پارالمپیک‌ مورد تایید قرار بگیرد.

وی درباره وضعیت حقوق ورزشکاران پارالمپیکی در سال جاری گفت: طبق مصوبه کمیته ملی پارالمپیک، ورزشکارانی که شانس کسب مدال طلا در توکیو دارند، ۵ میلیون تومان حقوق ماهانه دریافت می‌کنند که این رقم برای ورزشکاران شانس مدال نقره و برنز به ترتیب ۴ و ۳ میلیون تومان است. البته حقوق مصوب تا پایان سال گذشته به طور کامل پرداخت شده و اولین مرحله پرداختی در سال جاری هم برای ورزشکاران شانس کسب طلا، نقره و برنز ظرف چند روز آینده واریز خواهد شد.

رضایی در پایان همچنین در خصوص پاداش پای سکو مدال آوران خاطرنشان کرد: در اولین جلسه هیات اجرایی که اردیبهشت برگزار می شود، پاداش پای سکو ورزشکاران بعد از تصویب هیات اجرایی، اعلام خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار