کد خبر: 1045656
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
ملی پوش سابق کشورمان گفت: در شرایطی هستیم که همه جامعه فوتبال کشور باید پشت فدراسیون و تیم ملی باشیم تا این تیم بتواند جواز حضور در مسابقات جام جهانی را دریافت کند.
رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست شب گذشته پرسپولیس مقابل الوحده بیان داشت: بازی جسورانه‌ای از تیم پرسپولیس دیدم و به نظرم سرخ پوشان مستحق شکست نبودند. آن‌ها در بدترین حالت مستحق زدن یک گل و کشاندن بازی به تساوی بودند.

وی افزود: بر خلاف آنچه بعضی‌ها می‌گویند به نظر من صدرنشینی پرسپولیس در این گروه با خطر مواجه نشده و آن‌ها به راحتی با صدرنشینی کارشان را پایان می‌دهند.

ملی پوش سابق کشورمان در خصوص اتفاقات فدراسیون فوتبال نیز بیان داشت: باید به عزیزی خادم فرصت داده شود تا تفکراتش را در این فدراسیون اجرا کند. فدراسیون گذشته مشکلات زیادی داشت و فوتبال ما در بدهی غوطه‌ور است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبیعی است که رییس جدید باید از نیرو‌های جدیدی استفاده کند و خوشبختانه عزیزی خادم که خود از مدیران جوان است، به جوان‌گرایی در فدراسیون دست زده و شاهد حضور چهره‌های جوان و جدید هستیم.

رضایی بیان داشت: در مقطع حساسی قرار داریم و تیم ملی ما مسیر راحتی را برای رسیدن به جام جهانی ندارد؛ لذا در این مقطع باید همه اهالی فوتبال همدل شده و با انرژی کامل پشت فدراسیون و تیم ملی قرار بگیرند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد: در شرایط کنونی هیچ چیز مهم‌تر از صعود تیم ملی به جام جهانی نیست و باید دست به دست هم دهیم تا بار دیگر شاهد این اتفاق فرخنده در فوتبال کشور باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار