کد خبر: 1045626
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:
حجت الاسلام مهدوی خواه به رسالت خطیر حوزه علمیه در گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: اتحاد و همدلی لازمه پیشبرد اهداف حوزه علمیه است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، ظهر امروز در نشست مجازی با مدیران و سرپرستان مدارس علمیه خواهران استان لرستان گفت: تربیت طلبه تراز انقلاب رسالت خطیر حوزه علمیه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به جایگاه و نقش حوزه علمیه در عرصه تبلیغی و هدایت دینی جامعه افزودک امروز حوزه علمیه در تداوم راه انقلاب، مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن و تبیین و ترویج ارزش های دینی در جامعه به ویژه بین خانواده ها مسؤولیت سنگینی بر دوش دارد.

وی ادامه داد: لازمه موفقیت حوزه علمیه در انجام رسالتی که در گام دوم انقلاب بر دوش دارد، وحدت و همدلی و تربیت طلبه انقلابی و تراز انقلاب است.

حجت الاسلام مهدوی خواه عنوان داشت: امید است در سایه اتحاد و همدلی در مدارس علمیه استان بتوان در پیشبرد اهداف حوزه نقش آفرینی کرد.

وی در ادامه به بیان مسائل مربوط به مدارس مربوطه پرداخت و گفت: با توجه به پذیرش طلبه در مدارس علمیه باید از فرصت های تبلیغی برای اطلاع رسانی به خانواده ها و علاقمندان به تحصیل در حوزه استفاده شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به تعطیلی تجمعات به علت شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: باید از ظرفیت رسانه، فضای مجازی و صدا و سیما در عره اطلاع رسانی از نحوه و زمان و شرایط پذیرش حوزه علمیه استفاده شود.

وی با بیان اینکه هر طلبه و استاد حوزه علمیه یک مبلغ دین است، گفت: طلاب بین اقوام، دوستان و آشنایان می توانند در زمینه اطلاع رسانی از نحوه و زمان پذرش حوزه علمیه فعالیت تبلیغی داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
خبرهای مرتبط
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار