کد خبر: 1045602
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
به همت بنیاد کرامت رضوی خاص ترین سفره افطار ماه رمضان برپا شد
جمعی از خادمیاران به صف شده ‎اند تا باز قدمی برای رضای خدا و حضرت ثامن الحجج(ع) بردارند. بسته‌های غذای متبرک حضرت رضا(ع) دست به دست می‌شوند تا در مقصدی متفاوت، سر سفره افطار روزه‌داران جا بگیرند. سفره‌ای که نشانه وسعت عنایت و رأفت امام هشتم به همه بندگان خداست.

 در شبی از شب‌های ماه مبارک رمضان، حواله کریمانه حضرت رضا(ع) به دست زندانیان و خدمه ندامتگاه مرکزی مشهد رسید. اما ساعتی پیش از اذان و افطار، حاج آقا گلابگیر مداح خادم‌الرضا(ع) یک مجلس باصفا از شفاعت و دستگیری حضرت رضا(ع) خواند. سراغ مهربانی و رأفت امام هشتم را گرفت. به یادمان آورد، آن‌که رئوف خوانده می‌شود، در اوج نا امیدی و بن بست به دیگران مهربانی می‌کند.

او معنی مهربانی را به یاد همه آورد. گلابگیر خواند: «آخِر، امامی که مهر و کرمش ضامن آهویی از بند شکارچی می‌شود، چطور شفیع بخشایش بندگان تقصیرکار نزد پروردگار نمی‌شود؟! حتما می‌شود.» صاحب رئوف این بارگاه ضامن می‌شود که توبه ما در ماه خدا قبول شود تا یکبار دیگر فرصت درست زندگی کردن پیدا کنیم.

مدیر امور مجاورین امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در کنار جمعی از خدمه و خادمیاران رضوی با حضور در ندامتگاه وکیل آباد، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات خداپسندانه شبکه خدمت رضوی در ماه مبارک رمضان، گفت: در آستانه ولادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع)، 3 هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) با مشارکت کانون‌های خدمت رضوی شهر مشهد طبخ و بین زندانیان و کارکنان ندامتگاه مرکزی مشهد توزیع شد.

هادی غلامی ابراز امیدواری کرد، این بزرگواران به برکت عنایت امام هشتم سالم و اصلاح شده به دامن خانواده و جامعه بازگردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار